Okulun ilk günü

29 1 0
                                    

Yine annemin sesiyle açtım gözümü, daha doğrusu açamadım desem yeridir gözlerimi hafif aralayıp saatte baktım ve okula gitmeme daha 2 saat vardı annem ne varda bu saatte uyandırır ki anlam veremiyorum bazen anneme delirtiyor valla. Sabah uykusundan vazgeçilir mi ya bu yataktan? Bu yastıktan? Kim vazgeçebilir? Bu saatte kalkılır mı anne ya saat daha 6:30 zar zor yerimden kalktım e tabi yazın sabahladık uyku düzenimiz bozuldu ahh yine delirmeye başlıyorum yarım saattir kendi kendime konuşuyorum hazırlansam iyi olucak.


Saat 7:15 falan ben anca hazırlandım tabi okulun ilk günü biraz süslenelim yani saçlarımı düzleştirip hafif pudramı sürdükten sonra maskara ile bitirdim işimi çokta güzel oldum hıh tamam yaren kendine gel kızım ya delirdin yine.  Hemen aşağı in o nefis kahvaltıyı yapmam gerek. Annem harika omlet yapar kokusu harika geliyor mideme gitmeli o. " Kızım napıyorsun ya ne zaman uyandırdım ben seni?" "Ya anne okulun ilk günü biraz bakımlı olalım demi?" Annem karşımda sırıtıyordu anlamadım ne olduğunu cebinden çıkardığı hafif bi parlatıcıyı bana verdi ve bunu da sür tam olsun o zaman dediii oppsss ! annemden beklenmedik bir hareket flaş haber olarak geçmeliler bunu aman Allah'ım hayır yani annemde beklenmedik anda beklenmedik şeyler yapıyor deli kadın , çok seviyorum.

Neyse evden çıkayım. Saat 8'e geliyordu okulun yolunu tuttum zaten okul yakın ya diyerekten kulaklığımı taktım sallana sallana gidiyorum e tabi bide son ses müzik. Yolda dalmış gidiyorum keyifli keyifli arkadaşlarıma kovuşucam sonuçta okulu pek çok sevmesemde arkadaşlarım sayesinde sevebiliyorum. Canlarım ya çok seviyorum onları da. 

Okulun kapısından girdiğim saat tam 8.20'ydi zilin çalmasına 10 dakika vardı bütün okul burdaydı benimle birlikte 2-3 kişi falan girdi okula o kadar ne kadar çok özlemişler okulu ya erkenden gelinir mi ki, neyse söylenmeyi bırakıp bizimkilerin yanına gideyim derken Yareeeeeeennnn diye bi ses duydum daha doğrusu o nasıl bir ses çiyaklıyodu biri galiba o derece itici bi ses sesinden de anlaşılıyor kim olduğuda neyse, takmadan yürüdüm bizim kızların yanına 2 adım atmamla o ciyaklayan sesin yanımda bitmesi bir oldu o nasıl bir iğrenç sestir arkadaş hayattan soğutuyo valla geldi gene tipini siktiğim.

-Ne var, Yaren Yaren ne ciyaklıyosun o iğrenç sesinle?

-Okulun ilk günü ilk günaydının benden olsun dedim şekerim, malum bu sene yeni sene aramız iyi olsun.

-Duygu defol git başımdan seninle aramı düzeltmek mi? Düşmanımla dost olurum seninle tekrar arkadaş olmam bilesin. Ha bu arada o iğrenç ciyaklayan sesinle benim adımı söyleme valla adımdan iğreniyorum senin yüzünden ya !

-Ya Yaren neden böyle yapıyorsun tamam bir hata yaptım özür dilerim, ama hatamı anladım ben seni kaybedemem. Kızım çok özledim seninle yaşadığımız günleri. Affet ya pleaseeeeee??

-Duygu sen salak mısın? Hayır anlayamıyorum seni affedeceğimi nasıl düşünürsün kızım ben senin adından iğreniyorum seni bide kalkıp yanımda mı dolaştırayım neyin kafası kızım bu? Bak beni iyi dinle benden benim arkadaşlarımdan bundan sonra uzak duracaksın!  Yazın yaptığın her boku biliyorum. Bizim tayfaya sırnaşmalarını falan uzak durucaksın tamam mı? Seni görmek istemiyorum ne etrafımda nede yakınımda ki insanların etrafında, okey?

Duygu arkasını döndü ve söylenerek uzaklaştı gerizekalı kız ya onu nasıl affetmemi bekler sabah sabah başımı ağrıttı aptal ne diye karşıma çıkıyosun ki, hep böyle yaparsa bu sene zehir olur bana çıldırmazsam iyi bu kız yüzünden . Aman ya özledim bizim kızları gidemedim bi yanlarına neyse ki gördüm bizim 3 laleyi hale yalnızlar tabi bende yalnızım ayrı mesele galiba bende lale oluyorum evet evet lalenin alası 2 yıldır sevgilim yok lan ayy amaan ya sevgili neymiş benim Selda'm, Ayça'm ve Gamze'm var hıhh yeteriz biz birbirimize çikiloplarım benim. Hayır onlara neden çikiloplarım diyorum bilmiyorum ama çok tatliş bir isim vede hepimiz birbirimize çikiloplarım deriz zaten farkımız tarzımız olsun bee ayy yok bana gene geldiler iç sesim bazen kendini kaybediyor aman Allahım deliriyoruumm derken Ayça'nın sarılmasıyla kendime geldim.  Ne kadar da özlemişim arkadan gelip Gamze'yle, Selda'da sıkıca sarıldı çikilop sarılmamızı yaptıktan sonra kavuşmamızın mutluluğuyla ağzımız kulaklarımızda bankların birine oturduk. Aslında okulların tatile girmesi bizi ayırmamıştı whatsapp grubumuz susmadı yani, bizim laleler bir kaç kişiyle konuşup buluştular ama ortada bi bok yok hepsi aynı be. Tamam tamam klasik oldu kestim. 


Biz banka oturduktan 2 dakika sonra zil çaldı zaten salak Duygu bütün vaktimi aldı gerizekalı kız. Neyse sene uzun beraberiz nasıl olsa hep yazında ayrılmadık hep bir yerlerdeydik ayrılamayız biz çikiloplarla sınıflarımızı hepimiz öğrenmiştik ama okul günü süpriz olsun diye kimse kimseye söyemedi sınıfını sıraya girme vakti geldiğinde hepimiz aynı sıradaydık ne yani hepimiz aynı sınıfta mıydık? Nasıl olur bizden başka herkesin grubu dağılıp başka sınıflara gitmişti. Mucize gibi hepimiz birbirimize baktıktan sonra çığlık atıp birbirimize sarıldık sonra fark ettik ki tek ses bizden geliyomuş ve biz yine rezil olduk her zaman ki gibi ama alıştık artık ya sorun olmuyor bizim için ama ne kadar çok sevindiğimizi gizleyemezdik ki,ama biraz abartmışta olabiliriz aman salla ya. Ayy Yaren sustur şu iç sesini artık. 

Yine her zamanki gibi klasik dönem başı konuşması, iyi çalışın çocuklar size güveniyoruz bla bla bla...
herkesin duymaktan bıktığı şeyler bende dahil. Bu okul ilk defa bu kadar düzenli içeri giriyor lan şok üstüne şok yani neyse sınıfıma gittik arka 4'lü bizimdir her zaman zaten herkesin bilmesi gerekti aslında çok iyi cana yakın tatliş kızlarız biz damarımıza basmadıkları sürece en arka 4'lü de tek bir kişi oturuyordu oda yeni gelmişti galiba rica etmeliyiz diye düşündüm ve yanına gittik.

-Diğer boş sıralardan birine geçer misin? 

-Hayır, benden önce gelseydin ben senden önce geldim.

-Ya kızım bak insan gibi bir şey rica ettik şurda ben delirtme beni de kalk!

-Sen kendini ne sanıyosun ya ? Kimsin de  beni burdan kaldıracaksın?

-Canım ben YAREN KOZAK. Kalk diyosam kalkacaksın ilk günden bana olay çıkarttırma.

-Hadi ya napabilirsin ki? Lafta kalmasın bak yaptıkların ahahahah 

-Sen şimdi lafta kalır mı kalmaz mı görürsün.

Dememle saçını tutup o sıradan kaldırmam bir oldu çok sıkmadım ama sadece elimde biraz saçları kaldı o kadar ama tabi ki de oda karşılık vermez mi En nefret ettiğim şey saçımın tutulması ama başkasına yapmak hoşuma gidiyor hassas nokta orası çünkü benim acımıyor saçım ama düzleştirdim be abicim bozuluyo ay ona sinir oluyorum onun saçımı tutmasıyla saçını iyice çekip karşı sıraya fırlatmam bir oldu birde benim fırlatmamla hocanın zamanlaması harikaydı bir şeyler olduğunu anlamış bize bakıyordu bende günaydın hocaaaaam diye neşeli bir sesle bağırdım ve bütün sınıf bozuntuya vermeden hocanın otur demesiyle oturduk bu kızın adı neydi acaba kızlarla aramızda konuşurken yoklama bana geldi kızlarla dalmışız ne bileyim isteyerek olmadı yani hocanın "Yaren Kozak?" demesiyle o dalgınlıkla "Burdayım laaa" demem bir oldu hayır yani hoca o Yaren'cim öyle denir mi hiç hocaya saygı ama salla ya isteyerek olmadı diyerek iç sesim yine beni teselli etti bazen seviyorum bu sesi.

Benim yerime oturmamla kapının çalması ve birinin içeri girmesi bir oldu. Ve hayatımda yaşamadığım şoku o an yaşadım, bunun burda ne işi vardı ? Neden bu sınıf? Neden bu okul? 


SONA YAKLAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin