0.3

45 7 0
                                    

Elif Berk'in ağlamasına dayanamıyordu. Dikkatlice Berk'e baktı.

"Berk bana bak, gözlerime bak! Doktor iyi huylu ve ameliyat ile geçer dedi, kendini üzme lütfen, bu geçecek."

“Aybike'ye söyleme tamam mı?”

“Ama Berk bilmesi lazım değil mi?"

"Bilirse ne olacak ki? Zaten sevmiyor beni, onun için sokaktan geçen adam kadar farksızım"

"Öyle deme Berk bence hala seviyor seni”

“Ya bırak Allah aşkına Elif sevse kovmazdı yanından”

“Anlık sinirle kovmuş olabilir çünkü nikah masasında bıraktın kızı”

Berk, Elif'e sorgular gibi bakış attı ve oturduğu yerden düzenlendi.

“Elifcim sanki bilerek bıraktım. O babamız olacak or-”

Doktorun odasında olduğunu fark etti Berk ve lafını yuttu. Elif'i kolundan tuttu doktora teşekkür edip çıktılar. Berk Elif'in kulağına yaklaştı.

“Babamız olacak o orospu çocuğu yüzünden bıraktım doktorun yanında söyleyemedim. Sizi öldürmekle tehdit etti ne yapsaydım?”

Elif Berk'e baktı hafifçe ittirdi.

“Küfretme be salak ikizim! Tamam biliyorum zorunda olduğunu ama onun bakış açısından söylüyorum”

“Bi şekilde çağırsak anlatsak her şeyi olmaz mı be Elif?”

“Berk aptallaşma. Çağıracağız da ne olacak? Aybike seni dövmeden duracak mı sanıyorsun?”

Berk durup düşündü. Aybike'ydi bu, hırçın, vahşi ama bir o kadar da güzeldi. Vahşi olmasını bu yüzden çok seviyordu ama bu olayda yaşamak istiyorsa Aybike'den uzak durması gerekiyordu çünkü Aybike pimi çekilmiş bomba gibiydi.

“E-evet döver beni”

“O yüzden susuyoruz saçmalamayı kesiyoruz önümüze bakıyoruz”

“Aybikesiz hayat çok zor Elif”

“Berk, Aybike mecbur olduğunu anlayacak siniri geçsin anlatırız olanları sen buna kafanı yorma”

“Şimdi anlatsak?”

Elif'in sert ve kızgın bakışları üzerine Berk konuşmamaya karar vermişti.

“Tamam tamam sustum”

“Canım kardeşim benim üzülmene dayanamıyorum. Bir gün bunlar bitecek emin ol”

“Umarım biter be Elif gerçekten çok yoruldum”

Arabaya binip gidiyorlardı eve. Elif telefonuna gelen mesajı okuyup Berk'e de sesli olarak okudu.

“Gençler biz Yasmin'e sürpriz yapmaya karar verdik sizde gelirsiniz değil mi?”

Berk gözünün ucuyla Elif'e baktı ardından yola baktı

“Kimler geliyormuş?”

“Tolga, Oğulcan, Aybike, Cansu, Sarp, Ömer, Süsen, Emel, Ayaz, Şevval Hanım, Ayten Hanım, Orhan Bey, Nebahat Hanım ve Ayla Teyze”

“Aybike mi dedin?”

“Farkındaysan sınıfımızdakileri de saydım tek Aybike demedim sevgili Berkcim”

“Benim için Aybike önemli Elif”

“Hay sana da Aybikene de şimdi yeter ya valla kardeşim demeyeceğim bi vuracağım göreceksin! Yeter kendine gel artık o seni böyle düşünmüyordur emin ol”

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Çoktan GitmişsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin