Karakterler
Jena , yaş 25
Fin, yaş 26
Jack , yaş 24
edna, yaş 25
ve yedek karakterler
Okuduğunuz için şimdiden teşekkürler.
jn* Ben çıkıyorum Fin, görüşürüz çocuklar.
fn* Görüşürüz (el sallar)
Her zamanki klasik bi gündü Fin ile yakın arkadaştık ve beraber açtığımız bi kafemiz vardı. Neyse zaten yorgunum bugün çok yoğundu ikimizinde canı çıkmıştı. Eve gittim ve kendime birşeyler hazırlayıp yatağa atladım. Film izlemek istiyordum ama yataktan kalkmaya üşendiğim için telefonumu elime alıp güncel haberlere bakınmaya başladım.
Haber: Yeni gelişmelerle karşınızdayız ABD araştırma hastanesi laborantlarından kaçan bi gurup fare olduğunu bu farelerin tehlikeli bir virüs taşıdığı bildirildi. Fareler ABD'deki birkaç insana saldırdı virüs bulaşan insanlar *zombi* adındaki varlıklara benzediği öne sürüldü. Bi gurup insan zombi olduklarını düşünsede , bi gurup hiç bir fikri yok. Sizden isteğimiz bu tehlikeli ve saldırgan farelerden korunmak için dikkatli olmanız ayrıca ABD'de iseniz lütfen bu durum bitene kadar evde kalın.
Bu duruma oldukça şaşırmıştım birden bire mi? Neden tam kafemiz ünlü olmuşken, başarmışken mi? Bu durumun başlamadan bitmesini dilerken telefon çaldı Fin olmalıydı oda haberi görmüş olsa gerek. * telefon çalar*
fn* Hey Jena iyi olup olmadığını merek ettim haberleri gördün mü korkunç.
jn* Şimdi gördüm çok garip devlet bilerek yapmış olabilir mi? Çünkü birden bire olması çok garip.
fn* Haklısın aslında devlet bi süredir nüfus çoğunluğundan sorun yaşıyormuş diye duydum. nüfusu azaltmak için yapmış olabilirler.
jn* Umarım naptıklarını biliyorlardır ve en kısa sürede biter. bir kaç gün dükkanı açmayalım ben yarın gidip çama bi bilgi kağıdı asarım.
fn* tamam dikkatli ol bişi olura beni ara evdeyim. İyi geceler.
jn* Tm iyi geceler dostum. *Telefon kapanır*
*ertesi gün*
Bütün gece haberden dolayı strese girdiğim için uyuyamamıştım. Çoktan sabah olmuştu bile 5 dk'ya kalkarım diyip tekrar yattım. Kapıyı kargocunun çalması ile yataktan düştüm. Kargoyu aldığımda saat'in farkına vardım ne yani 3 saat nasıl uyudum saat bire geliyordu hemen hazırlanıp yola koyuldum. Arabayı park ettim ve yazı işini halletmek için dükkana girdiğimde ise Fin karşımda oturmuş sert sert bana bakıyordu. Telefona baktığımda ise ondan fazla arama olduğunu görünce anladım.
fn* Dinliyorum bahaneni anlat hadi.
jn* Bak bana kızamasın tamam mı bütün gece uyumadım. Uyuyakalmışım.
fn* Tamam tamam bahadakine evini basarım haberin olsun. Bana gidelim kahvaltı ederiz hiç bişi yemedim açlıktan ölüyorum.
jn* Anlaştık fakat burası birkaç gün kapalı değil mi? bunlara yazık olur bayatlar biz yiyelim.
* giyip birkaç kurabiye ve keki poşetler*
fn* İyi hadi al madem.
jn* Senden izin aldığımı sanmıyorum küçük bulanık. *güler*
fn* Sen kaşındın gel buraya. *kovalamaya başlar*
*Dışarı çıkarlar*
İkisinde birden duraksar gördükleri karşısında olanları görünce donup kalırlar. insanlar farelerden kaçmaya ve saklanmak için bi yer aradığını görürler.
fn* *bağırarak* Jena arabaya git geliyorum.
Jena korkudan bişi demeden arabaya biner. Fin gelir gelmez arabanın üstüne atlayan farelerden kaçmak için arabayı aniden geri yapıp hızlıca sünmeye başladı bu sayede bütün fareler düştü. Biraz ilerledikten sonra zombi görünümlü insanlar önlerine atladılar. Fin ani bi viraj almak zorunda kaldı buda Jena'yı çok korkuttu. Fin bunu fark edicek olucakki ondan özür diledi. Fin'in evi daha yakın olduğu için oraya gitme kararı aldı ferah bi sokaktı ferah olduğu kadarda kalabalık bir süre sonra sağ salim vardılar. Koşarak eve çıktılar ikimside çok korkmuştu. biraz soluklandılar. Kahvaltı ederken haberleri açtılar.
Haber: Lütfen evlerinizde kalın ne olursa olsun dışarı çıkmayın temel ihtiyaçlarınız drone ile balkona devlet tarafından yollanacaktır lütfen ... siteye başvuru yapın. ve sakın dışarı çıkmayın.
İşler iyice çığırından çıkmıştı. Evleri üç 'üncü kattaydı. dışarıdan gelen ses üzerine beraber balkona yöneldiler.
Balkonda gördükleri şey ise...
Okuduğunuz için teşekkürler.
-DarlaEnola