Dışardan gelen ses ile balkona yöneldiler. Balkondan gördükleri şey ise karşı binadan onlara bakan Edna adındaki bi kızdı.
ed* Hey çocuklar merhaba siz iyiminsiniz ? *diyerek el sallayarak gülümsedi*
jn* Merhaba evet iyiyiz.
ed* Buralarda pek kimse kalmadı bence beraber kalmalıyız. Anlarsınız ya çoğu insan zombi oldu farelerde cabası. Oraya gelmeme yardım ederimsiniz.
fn* İyi birine benziyor. Sence yardım edelim mi?
jn* Tabiki bu bi soru bile olamaz. * göz devirir*
jn* Hey adın neydi?
ed* Edna
jn* Tamam Edna sana yardım edicez sadece biraz bekle bi kaç mazeme bulalım.
Fin le beraber içeriye birşeyler aramaya gittiler. Ardından birkaç tane kornişi söküp birbirlerine sabitlediler. Karşı tarafın sadece bi parça kumaş ile aşağıya kayması gerekiyordu.
Onlar kornişi hallederken...
ed* Jack sorun yok tamam mı ? Onlar bişiler bulmuşlardır seni bırakmıyıcam, iyileşeceksin
jc* Nasıl bu kadar eminsin?
ed* Sessiz ol geldiler.
fn* Hazırız sadece bi parça bezle aşağıya kayman lazım yapabilir misin? Orda bez var mı?
ed* Evet var yapabilirim ama söylemem gereken bişi var.
jn* Noldu bi sorun mu var?
ed* Benim kocam burada ve o yaralı lütfen ona yardım edin onu kabul etmeseniz bende gelmem.
fn* Tamam yardım edicim sorun yok o buraya kayabilecek halde mi.
ed* Sanmıyorum koludan vuruldu bi zombi ısırınız da yok. *aşağıya bakarlar*
jn* Sesten dolayı gelmiş olmalılar birkaç saat sesiz kalalım gittiklerinde ise Fin onu hızlıca buraya getirir. Sende buraya kayarsın burada buluşursunuz olur mu? Biliyorum tehlikeli ama başka yol yok.
jc* Bunu yapabilirim. Fin sanada uyarsa olur.
fn* Bir kaç saat sesiz kalın.
ed* Emin misin Jack bu çok tehlikeli.
jc* Burada ölmektense denemeyi yeylerim.
*birkaç saat sonra*
Başarılı bir şekilde Fin'in evinde buluştular. Fin Jack 'in yarasını tedavi eder ve kendilerini anlatarak sohbet etmeye başlarlar ve koltukta hepsi uyuyakalırlar. Sabah çığlık sesleri ile uyanırlar.
*sokakta bağırarak koşan bi kadın*
jn* Hey millet uyanın bu bi kadın ayrıca bebeği var yardım edelim.
ed* Ben giderim. *diyip kapıya iner ve kadına seslenmeye başlar*
ed* BURAYA GEL HADİ ÇABUK OL HADİ.
*kadın ve bebeği sağ sağlım içeriye alır ve eve çıkarlar*
jc* İyiminsiniz neden dışardaydınız ?
kd* *kadın* Evet iyiyiz, evde bebek maması bitti yani dışarı çıkmak zorundaydım bi fareler bide bu deli insanlar birden bizi kovalamaya başladılar sonunda buradayım. Fakat babamın yanına gitmeliyim kocam yanımıza gelirken vefat etti.
fn* Şimdi nereye gitmen lazım baban nerde?
kd* California, Santa Barbara 'da.
jc* Santa Barbar'dan , Dingle İrlanda kaç saat sürer ki?
kd* En az 4 saat falan. Bebekle tek başıma gitmem çok zor.
fn* Tamam benim bi planım var sanırım...