Yn
Selam! Ben Yn ama bana isimler(lakaplar) ile hitap edilince adım Yunie, Yeonjie, Yoowi, Yoojin gibi şeyler oluyor. Sabah yağmurlu bir havada şimşek sesi ile uyanmıştım yüksek sesten korkuyordum ve herkes bunu biliyordu, kalkıp günlük rutinleri mi hallettim be okul formamı giydimBu şekilde hayal edin ama vücudunuz birazcık daha ince kumsaati vücudunuz.
Okul üniformamı giydikten sonra aşağı indim ve annemin yanağına bir öpücük kondurdum,
Yn
Günaydın anniş.Hyeon
Günaydın kuzum.Yn
Annişim ben okula geç kalıyorum gitmem gerek yemek yememe gerek yok zaten tokum, görüşürüzz.Hyeon
Tamam kızım, okulda yemek yemeyi unutma!Arkamdan seslenmişti bağırır ve uyarır gibi aslında yemek yemiyordum ama annem üzülmesin diye hep "yedim, tokum, aç değilim" gibi şeyler söylerdim ama aslında hiçbir şey yemiyordum çünki okuldaki zorbalarım Woojin, Chaeyeong, Luhan, Eunwoo ve Jeongyeon bana sürekli şişman, ayı, kilolu, kilosu ölçülse 150 çıkar falan filan diyorlardı aslında fazla da zayıf değilim.
Fazla zayıf olmayan vücudunuz
Aslında okulu sevmemin birkaç nedeni var. Nedenleri; Arkadaşlarımın orada olması, hocaların yakışıklı olması, okulun çok iyi eğitiminin olması ve okul ortamının kafa dengi olması haa bu arada arkadaşlarımı da tanıtayım.
Ningning, Haewon, Iroha, Ni-ki, Heesung, Beomgyu, Kai(txt) ve Taehyun(txt) çok iyi bir arkadaş grubunun olduğunu düşünüyorum.
Aslına bakarsanız çok arkadaş canlısı bir insan değilimdir, böyle derin düşüncelere dalmışken yağmurun altında giderken okula bardığımı anlamamıştım. Kapıbın önünde beni bekleyen bir adet Taehyun ve bir adet Beomgyu görmeyi düşünmüyordum açıkçası ama ne biliyim hoşuma gitti, şuan galiba yeni hocamız tarafından dikizleniyorduk, gözlerini bizden ayırmadı içeri girdiğimiz sen beri neden ki? Üstünde bir şey de yok? Hayır gerçekten üstümde bir şey yok! Çantamı unutmuşum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZ İLE HALÂY ET
Fanfiction*Herkes Jeongin'e bakar* Jeongin Ne neden bakıyorsunuz ben bir şey yapmadım!! Bangchan Emin misin? Jeongin EVET (..) Felix Yn'i benden alamayacaksın anla! Jeongin Yn Benim Olacak! Felix Göreceğiz kim Yn'i alıyor diye! Jeongin Tamam, göreceğiz.