Bölüm 1: Gölgelerin Arasında

6 0 0
                                    

Gölgelerin arasında, insanların unuttuğu bir köşede yaşayan bir adam vardı. Adı, Unutulmuş'tu. Etrafındaki herkes onu unutmuş gibi davranıyor, ona dikkat bile etmiyordu. Unutulmuş, uzun zamandır yalnızlıkla baş başa kalmıştı ve bu duruma alışmıştı.Her gün, yalnızlığın verdiği acıyla baş etmeye çalışıyordu. Ne zaman birisi onunla konuşsa, sanki bir mucize gerçekleşmiş gibi hissediyordu. Ama genellikle, insanlar onun varlığını bile fark etmiyordu.Bir gün, Unutulmuş'un rutin günleri değişmeye başladı. İşe giderken, her zamankinden farklı bir yoldan geçti ve köşedeki eski bir kitapçı dükkanıyla karşılaştı. Dükkanın camındaki eski kitaplar ona doğru çekici bir şekilde gülümsüyordu.Merakla içeri girdi ve bir kitabı raftan aldı. Kitabın sayfalarını çevirdikçe, içine kapanıklığının verdiği acının hafiflediğini hissetti. O gün, Unutulmuş kitapçı dükkanından sadece bir kitapla değil, bir sürü yeni dostlukla ayrıldı. Kitaplar, onun için yeni bir dünya açmıştı. Artık her akşam, kitapların dünyasında kayboluyor ve yalnızlığını unutuyordu.Yıllardır içine kapanık bir şekilde yaşayan Unutulmuş, kitapların sayesinde yeniden hayata dönmüştü. Artık onun için her yeni sayfa, yeni bir maceraydı. Kitaplar, ona gerçek dünyada bulamadığı arkadaşlığı ve ilgiyi sunuyordu.

UnutulmuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin