Bölüm 2: Yeni Dostluklar

3 0 0
                                    

Unutulmuş, kitapların dünyasında kaybolmuştu. Her akşam, kitapların arasında geçen saatler, onun için bir kaçış ve bir huzur kaynağıydı. Artık yalnızlık onu esir almamıştı, çünkü kitaplar ona gerçek dostluk sunuyordu.Bir gün, kitapçı dükkanında dolaşırken, eski bir defter buldu. Defterin sayfaları boştu ve onu kendi hikayelerini yazmaya teşvik etti. Unutulmuş, kalemi eline aldı ve düşüncelerini kağıda dökmeye başladı. Her cümlenin ardından içindeki yalnızlık biraz daha hafifliyordu.Zamanla, Unutulmuş'un yazdığı hikayeler, kitapların dünyasında yeni bir soluk getirdi. Kendi hikayelerini yazmak, ona gerçek dünyada bulamadığı bir tatmin ve mutluluk veriyordu. Artık sadece tüketen değil, üreten biriydi.Kitapçı dükkanı, Unutulmuş için sadece kitaplarla dolu bir yer değil, aynı zamanda yeni dostlukların da başladığı bir mekandı. Her akşam, farklı insanlarla tanışıyor ve kitaplar hakkında sohbet ediyordu. Eski dostluklarını yeniden canlandırıyor ve yeni dostluklar kuruyordu.Bir gün, kitapçı dükkanına genç bir kız geldi. Adı Derya'ydı. Derya, Unutulmuş'un yazdığı hikayelerden birini okumuştu ve çok etkilenmişti. İkisi arasında derin bir sohbet başladı ve kısa sürede samimi bir dostlukları oldu. Derya, Unutulmuş'a yeni bir ışık getirmişti. Onunla birlikte, gölgelerin arasından çıkıp gerçek dünyaya adım atmaya cesaretlendi.Artık Unutulmuş, sadece kitapların dünyasında değil, gerçek dünyada da var olan biriydi. Yavaş yavaş, gölgelerin arasından çıkıyor ve hayata yeniden tutunuyordu. Derya sayesinde, içindeki ışık tekrar parlamaya başlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UnutulmuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin