hayal ettigim gibi olmadi cok ama
yorumlarinizi merak ediyorum o yuzden bol bol yorum atmayi ihmal etmeyin
iyi okumalar♡♡
☆
"Kolunu çek Jeon." Taehyung büyük bir hınçla ittirmeye çalışıyordu yanındaki bedeni. Ancak bunu pek de beceremiyordu.
"Kapa çeneni Kim." Jungkook yorganı çekiştirdi ve Taehyung'a sırtını döndü. "Uyumaya çalışıyorum."
"Siktirip gitsene evine. Niye benim odamdasın?" Jungkook sinirlenmeye başlıyordu. "Keyfimden burada değilim herhalde. Saçmalıyorsun." Yerinde rahat edemediğinden dolayı yerinde biraz hareketlendi ve hiç istifini bozmadan yatan Taehyung'a baktı. "Hem sen niye benim yatağımda yatıyorsun ulan?"
"Bu kadar rahatsız oluyorsan çık git." Taehyung'un umursamazca söylediği söz karşısında Jungkook'un ağzından şaşkınlıktan sadece 'hah' sesi çıktı. "Sonuçta..." dedi Taehyung, Jungkook gibi yatakta oturur pozisyona gelirken. "Seni burada tutan yok."
"Tamam." Taehyung kaşlarını çattı. "Tamam mı?" Jungkook yastığını alıp ayağa kalkmaya yeltendiğinde Taehyung bileğinden kavradı onu. "Nereye gidiyorsun?"
"Cehennemin dibine Taehyung." Bileğini Taehyung'dan kurtardı ve Taehyung'un yatağına doğru ilerledi. Kendini yatağa attığında Taehyung'un sinirden gözü seğiriyordu. "Gide gide benim yatağıma mı gittin gerizekalı!"
"Lütfen sus. Yarın istediğin kadar bağır, çağır. Ama bugün sus!" Jungkook sesli bir şekilde oflayarak gözlerini kapattı.
"Öyle demek ha." Taehyung ayaklandı. Eline aldığı yastık ile Jungkook'un yanına gitti. Tam yüzüne çarpacağı anda bileklerinde hissettiği eller buna izin vermiyordu.
"Ne yapıyorsun?" Taehyung sıradan bir şeyden bahsedermiş gibi sakin bir sesle konuştu. "Bi iki yüzüne vuracaktım." Jungkook istemsizce sırıttı. "Öyle demek ha." Taehyung kaşlarını çattı. "Sen beni taklit mi ediyorsun?"
Sorusuna bir cevap alamadan elindeki yastık yeri boylamıştı. Kendisi ise yataktaydı. Jungkook'un altında dağılmış saçlarıyla uzanıyordu âdeta.
"Ne yaptığını zannediyorsun?" Taehyung istemsizce kekelemişti ve bu Jungkook'un sırıtışının büyümesine sebep oldu. "Sen..." dedi yüzlerini biraz daha yakınlaştırırken. "Heyecanlandın mı?"
Taehyung her zaman temastan hoşlanan bir tip olmuştu. Kısa süreli arkadaşlıkları boyunca Jungkook'un ona temas etmesinden hiç şikayetçi olmamıştı. Ancak hemen utanırdı. Söyleyemezdi.
"Tabii ki de ha-" Jungkook biraz daha yakınlaştı ve bu Taehyung'u susturmak için yeterli olmuştu.
"Kabullenmeni beklemiyordum zaten." dedi fısıltıyla. "Sen zaten neyi kabullendin ki şu zamana kadar."
"Ne ima ediyorsun?"
"Biliyorsun."
"Hayır, bilmiyorum."
"Belki de biraz düşünmen gereklidir."
Jungkook, Taehyung'un konuşmasına izin vermeden yüzünü karşısındaki bedenin boynuna gömdü. "Ben yoruldum Taehyung. Her seferinde sana kaybetmekten." Sesi biraz boğuk geliyordu ancak Taehyung şu an teninde hissettiği dudakları düşünmek ile meşguldü. "Ama bu sefer hiç olmadığım kadar hırslıyım. Biraz da öfkeli." Dudaklarını kulağına yaklaştırdı. "Elinden geleni ardına koyma çünkü bu sefer sana acımayacağım."
Kulağına küçük bir ısırık bıraktı ve yataktan kalktı. Taehyung şok olmuş bir şekilde ona bakıyordu. "Sen burada rahatça uyu." Yastığını eline aldı. "Ben salonda yatarım."
Kapıya doğru ilerledi. Kapı kolunu indirirken aklına bir şey gelmişçesine arkasını döndü. "Bu arada çalışma masasının üzerine gözün için krem koydum. İstersen kullan."
Odadan çıktığında Taehyung daha kendine gelememişti. Az önce yaşananlar gözlerinin önüne geldikçe boynuna dokunmadan edemiyordu.
Sıcak nefesler ve küçük bir ısırık.
"Aptal." dedi. "Beni yenebileceğini sanıyor."
☆
hayir jungkook taehyungu oldurmicez
katılımcılar: jungkook, jimin, jennie.jungkook
yuh ne kadar sey konusmussunuz
iki saat yoktum sadecejennie
cabuk dokuluyosun
SEN NIYE SALONDASIN SU ANjungkook
taehyung sorun cikarip duruyordu
daha fazla ugrasmak istemedim onunlajennie
onu dovebilirim biliyorsun di mi✊️
yakinda siyah kusagimi alicamjimin
jennie
bebegim
taehyungun siyah kusagi varjennie
bu onu dovebilecegim gercegini degistirmiyorjungkook
ya onu bunu bos verin de
yarin basketbol antrenmani var
geliyorsunuz di mi beni izlemeyejimin
rezil olacagini bildigim icin hayirjungkook
of bi sus
ne zaman rezil olmusumjennie
hakli bu arada
senin varligin rezil olman icin yeterli
bi insan dumduz dururken nasil dusebilirjungkook
tas vardi bi kere orada
KOSKOCAMAN BI TAS VARDIjimin
abart biraz daha
serce parmagim kadar falandi o tasjungkook
gece gece bi de siz üzün jungkooku😭jimin
kucuk emrah oldu bi de basimizajungkook
lan taehyung mesaj attijennie
seni oldurme planlari yapiyor olabilirjimin
katiliyorum☆
taehyung
hey jungkook
salon soguk
usumuyor musunjungkook
seninle ayni odada olmaktan iyidirtaehyung
bak
iyilik yapmaya calisiyorumjungkook
buna gerek yoktaehyung
biliyorum
icimden geldi
o yuzden
odaya geri gel
rahatsiz etmeyecegim senijungkook
neden inanayim ki sanataehyung
taehyung sozu versem sana
eskiden oldugu gibi
o zaman inanir misin bana
görüldü.