'Burası iyi sanki?'
'Bence de'
Piknik için en uygun yeri seçtikten sonra diğerlerini beklemeye basladilar
'Biz geldiiik'
Minho ve Hyunjin gelen kişilere baktılar,ikisininde beklediği kişiler gelmişti
Jisung ve Jeongin
'Ee diğerleri nerde'
'Chan hyung ve Seungmin beraber gelecekler,amaa Yongbok ve Changbin hyung randevuya çıkmışlar!'
'Ne?Bu kadar erken mii'
'Evet zaten Yongbok Changbin hakkında bahsediyordu sürekli,bence belliydi bunların birlikte olacağı'
'Umarim bende birini bulurum'
dedi Jisung ve çaktırmadan Hyunjine baktı'Of amk herkes sap zaten ne sevgilisi'
Jeongin konuştuktan sonra diğerleri gülmeye başladı
Chan Hyung Aranıyor..
'Alo?'
'Hyung nerede kaldınız'
'Seungmin rahatsızlandı için gelemeyeceğiz kusura bakmayın diğerlerine söylersin Jeongin'
'Haa geçmiş olsun da ne oldu ki'
'Zehirlenmiş bir de ateşi var hafif'
'Anladım hyung,neyse ben çok tutmayayım görüşürüz'
Telefonu kapattıktan sonra diğerlerine döndü
'Seungmin rahatsızlanmış bu yüzden gelemeyeceklermiş'
'Tamam biz başlayalım o zaman acıktım çünkü'
'Bence de,Jeongin benimle gelir misin arabada kalan diğer eşyaları alalım'
'Geliyorum hyung'
Minho ve Jeongin arabayı park ettikleri yere gidip bagajı açtılar,Jeongin yiyecekleri alırken Minho da diğer ıvır zıvırları alıyordu ki Jeongin tam dönüyorken Minho istemeden üzerine düştü,fakat yüz yüzeydiler,Jeonginin kalp atışlarının sesi uzayda bile duyulurdu,utangaç biriydi,her an kızarırdı,şimdiyse domatesten bir farkı yoktu.Minho bunu farketmiş olacak ki Jeongini daha fazla utandırmak için biraz daha yüzüne yaklaştı,hafifte olsa dudakları değmişti,en sonunda Minho kalktı ve konuşmaya başladı.
'Ne oldu?Neden bu kadar utandın ya da heyecanlandın?Çekici olduğumu biliyorum söylemene gerek yok'
Jeongin gulumsedi ve konuşmaya başladı
'Ya hyung ne yapayım,kim olsa utanırdı ve heyecanlanırdı'
Minho bu sefer ciddi bir şekilde Jeongine yaklaştı,Jeongin yanlışlıkla bagaja oturdu ve kendini geriledi,Minhonun bacaklarının arasında Jeonginin bacakları vardı.
Sonrasında Jeonginin gözleri ve dudağı arasında mekik çekip sorusunu sordu."Ne o?Beni çekici mi buluyorsun,ya da bana karşı hislerin mi var?"
Minho biraz sırıttı,sonrasında çekildi ve eşyaları alıp Piknik alanına indi,Jeongin ustuste 2 şoku beraber atlatmaya çalışıyordu,hani etkilenmemis değildi de,ama emin de değildi.O da yemekleri alıp aşağı indi.
'Yuh amk nereye gittiniz sanki'
Minho Hyunjine anlatırım bakışı attı,Hyunjin sırıtıp geçiştirdi.
'Ee hadi artık yemeye başlayalım mı çünkü ben çok açım eğer yemeye başlamazsak Hyunjini yiyeceğim!'
Jisung Hyunjinin üstüne atladı,ikisi sarılarak yuvarlanmaya başladı ve Jisung Hyunjini yiyormuş gibi yapıyordu,Hyunjinse izliyordu,komiklerdi,Hyunjin Jisungun alt tarafında kalınca Hyunjin üstte olan Jisungun belinden tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kalkmis kanka
Fanfiction'Ohaa aşırı iyi olmuş olum' 'Offf bide bana sor,BOK GIBI' 'ya sus bi guzel oldun ben olsam şimdiye kadar kalk-' 'Kapa çeneni Jisung.' 'Şaka yaptım'