2.Hyunjin?Ne İşin Var Burda?

41 7 82
                                    

HELLÜÜÜĞĞĞ

Yeni bölüm ve benn

Nasılsınız cücüklerim?

Umarım iyisinizdirrr

Hadi bakalım bölüme geçelimm

İyi okumalarr😘

~~~~~~~~~~~~~~~


Önümdeki modele makyajını yaparken telefonumun çalmasıyla makyaj masasındaki telefonuma bakış attım ve telefonu sessize alıp makyajı yapmaya devam ettim.

İşim varken telefonu yanıtlayamazdım sonuçta.

Önemdeki Erkeğin ben makyajını yaparken Minjee stilist olarak modele kıyafet ayarlıyordu Aeumda kamerasını ayarlıyordu çekim için.

Genelde çoğu iş veya önemli ünlüler olduğunda ilk olarak hep bana veriliyordu iş ve benden sonrada Aeuma,Minjeeye ve Eunaeye veriliyordu.

Ama şuan makyajını ben yaptığım için Eunae başka bir ünlüye başka bir odada makyaj yapıyordu.

Karşımdaki erkeğin makyajı bitmesiyle ayağa kalkıp malzemeleri toplamaya başladım.

"Makyajınız bitti kalkabilirsiniz"

"Teşekkür ederim"

"Rica ederim ne demek"diyip makyaj masasını toplamaya devam ettim.

Minjeede ayarladığı kıyafetleri modele verip giyiniceği yeri gösterdi.

Eşyalarımı topladıktan sonra ıslak mendille elimi silip telefonumu aldım ve beni arayan Chanı arayıp telefonu kulağıma yasladım.

Bir kaç çalmadan sonra Chanın sesini duydum.

"Haneul?"

"Efendim Chan oppa?"

"Eunae nerde ulaşamıyorumda"

"O şuan bir ünlüye makyaj yapmakla meşgul"diye yanıtladım sorusunu.

"Hee tamam şey diyicektim söyle o eşeğe işi erken bitince dışarlarda gezmesin direkt eve gelsin"dediği şeye gülüp odadan çıktım ve Eunaenin olduğu odaya doğru gittim.

"Tamam söyliyim oppa"

"Hadi kolay gelsin Haneul"

"Sanada hyungg"diyip telefonu kapattım ve Eunaenin olduğu odaya girdim.

Bakışları bir kaç saniyeliğine bana döndü sonra makyajı yapmaya devam etti.

"Noldu niye geldin?"kendime sandalye çekip yanına oturdum.

"Abin aradı"

"Off yine ne diyor?"

"Diyorki işten erken çıkınca dışarlarda dolaşmasın direkt eve gelsin"

"Sanarsın gece 12,1de dışarlardayım"diyip göz devirdi.

Sonra duraklayıp bana bakıp masum bir gülüş ekledi dudaklarına.

Sen Ben Asistan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin