notka:
mrugnij dwa razy okiem jeśli potrzebujesz terapii szokowej. o mrugnęłeś, o to dla ciebie specjalnie dla ciebie dawka tego cudu innowacji, psycholodzy nie wierzą jak bardzo jest skuteczne.
MIŁEGO CZYTANIA (a bardziej traumy), życzę wszystkim dobrego ruchania do taylor swift (jebąc kanye west i kim kardashian) (twerking to tkanK you aIMee)
================================================================================
tytuł: o tym jak tata spanikował i o gonitwie przez pokój
(autor: jak na rodeo, (śpiewa) chwała na wysokości bogu, a pokój ludziom dobrej woli)
Sześcioraczki właśnie wyjechały z sali zabiegowej. Wszystkie głośno krzyczały.
(autor: zamienimy je w wycieraczki, prawdziwy tytuł to wycieraczken redaktor: i chuj wam w dupe, choć lepiej w ucho, bo miło nie będzie przynajmniej *evil laugh*) właśnie wyjechały z sali zabiegowej (rudy, rudy się żeni, a ruda się rozwodzi i będzie alimenciarzem jak harry styles ten pedo (but daddy, we love him, harry alimenciarz always in our heart sincerely autor i rektor naczelny(this a joke, if u don't find this funny, leave or if u found this joke funny, we recommended teraphy and egzorcyzmu u hot egzorcysty from kdrama island, trzymamy kciuki, że dostaniesz wniebowstąpienia niczym maryja 15 sierpnia chuj wie jakiego roku, dawno temu kiedy dinozaury chodziły po ziemi, a bangchan najebywał je kamieniami (proces ten odbywał się za pomocą wejścia do środka praodbytu następnie przebycie układu pokarmowego i wydalniczego, a potem opuszczenie poprzez pragębe osobnika z gatunku dinozaurów)) we stan harry styles for many years sooo we are not a haters bitches)
behind the scenes: pani Kasia rodziła naturalnie, a asystował jej sam Derek z chirurgów (jeśli ktoś nie wierzy, to chce dodać jako rekator naczelny, że nagrywałam to wydarzenie i streamowałam na prehistorycznym twichu, który pamięta tylko sama edyta górniak zanim nie znała angieslkeigo, bo wiece hell win)
*skip time for no fucking reason, but we respect author*
W następnym tygodniu sześcioraczki miały jechać do domu. Ale pozostawał jeden wielki problem, a mianowicie jak zmieścić sześcioro dzieci i mamę w jednym aucie
!!WAZNE INFORMACJE TURYSTYCZNE!! (proszę nie biegać i słuchac przewodnika)
pytanie od autora: pytanie to jest filozoficznie i hipotetyczne, proszę uruchomić swoją wyobraźnie i kreatywność
1. jak wyruchać wasza matke (fake)
2. jak wyruchać waszego ojca (fake)
3. jak wsadzić z powrotem sześcioro dzieci do pizdy bez pomocy dereka?
fragment niesponsorowany:
Proszę państwa ale proszę nie biegać, wszyscy się zmieszczą PROSZĘ SIĘ NIE PCHAĆ BO PÓJDĄ PAŃSTWO NA KONIEC KOLEJKI
CZYTASZ
sześcioraczki
Poesie(oryginalny opis dzieła) opowiadanie to opowiada o mamie, która wpadła w szał gdy dowiedziała się, że będzie miała w domu sześcioraczki i o tacie, który spanikował i przede wszystkim o sześcioraczkach! * historia pisana przez 9 letnie dziecko nie...