0.3

24 1 0
                                    

İçeri girdiğimde bir hemşire gördüm, beni gördüğünde "sende kimsin?" Dedi,
Ben ise gözlerimi gözlerine dikip "beni görmedin, duymadın, yoluna devam et!"
Diye hipnoz ettim "seni görmedim, duymadım.."
Dedi, gülümseyip torbaların olduğu yere gidip, bir süreliğine bize yetecek kadarını alıp oradan çıktım.

Lisa dan

Hastaneden çıktığımda Rosé nin dayanamayıp güvenliğin kanını içtiğini gördüm, ve ona artık gitmemiz gerektiğini söyledim, tabiikide adamı orda bırakmamış, ormana bırakmıştı ve üstünü ot, yaprakla kaplamıştı.

Gideceğimiz sırada aklıma kameralar geldi, gidip onları da hall etikten sonra, gitmiştik.

ŞİMDİ Kİ ZAMAN.

Rosé den

Lisayla dışarı çıkmış geziyorduk.
Akşam olmuştu, yolda yürürken
"Lisa, buradaki okula gitmemiz lazım" dedim, o ise bir kaşını kaldırarak "neden? 17 yaşında değilsin Chae"
"Evet, ama o mezarlıktaki kıza buraya yeni geldiğimizi söyledim"
"Eee? Bunda ne var?"
"Ahh, Lisa! Kız «galiba bizim okula kayd olacaksınız» dedi!" "Ne?! İyide biz okula gidecek yaşta bile değiliz!"
"Evet, ama okula gidecek görünüşe sahibiz."
"Pff, ben gitmeyeceğim, istersen sen git"
Deyip yürümeye devam etti, bu kız neden beni anlamıyor?!?
"Lisa gitmemiz lazım!"
"Ahh Chae, neden beni karıştırıyorsun?kendin git işte."

Jennie den

Eve gelmiştim, pijamamı giyinmiş hala O haberi düşünüyordum ki Jisoo yanıma gelip "ne oldu? Neden bu kadar durgunsun?" Dedi, ben ise "boş ver, önemli bir şey değil" dedim, oda "Ahh tamam, Eee yarın maça gelicekmisin?" "Sende mi geliceksin?" "Evet, ne var bunda?"
"Yani seni futbol maçı izlerken görmedim, sen daha çok voleybol oynuyorsun" "ah, bu sefer futbol izlemek istedim. Neyse, geç oldu, hadi yatalım."

"Tamam."

Jennie den

Odama girip yatağıma yattım. O olayı düşünmeye devam ederken, nasıl uyuduğumu fark etmemiştim.

Lisadan

Şuan Rosé nin dırdırını dinliyordum
"Lisa, gelmen lazım, hem sen kan görürken kendini tutabiliyor sun, ama benim için çok zor." "Ah, tamam! Kabul, sadece sus!" Dediğimde yüzündeki eğri gülümsemeyle onu boğmamak için kendimi zor tutuyordum.

Uzun bir süre yoktum, bölüm çok geç geldiği içinde üzgünüm(

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vampire land..|| Jenlisa Where stories live. Discover now