Neočekivani gosti

19 0 0
                                    

Budim se ujutru kad na fotelji sjedi moja maćeha i jezivo me gleda.

- Dobro jutro, maćeho! Kako si?

- Imaš 10 minuta da se spremiš. Došli su gosti.

- Ko je došao?

Izašla je iz sobe i ništa mi nije odgovorila. Obična babetina. Iskreno, ne znam šta je tata vidio kod nje. Uvijek nosi košulju i neku suknju. Nikad je nisam vidjela da je obukla neku haljinu. I ima crnu kosu i uvijek veliku punđu. Takođe, ima jezive crne oči. Sva mi je nekako jeziva, uhh.

Obukla sam crnu haljinu na bretele, crne štikle i puštanu kosu.

Spremila sam se za 25 minuta, šta me briga. I polako sam silazila u dnevnu sobu. Kad tamo neke tatine kolege. Usput, moj tata se  zove Marko. 
Jedan je tatinih godina između 40 i 50 godina, a drugi je mlađi malo stariji od mene. Onako mišićav, izgleda da i ima trbušnjake. I previše mi liči na hrvatskog glumca Filipa Juričić.

Lagano siđem i pozdravim se.

- Dobro jutro, dušice!

- Dobro jutro, tata!

- Da te upoznam, ovo je moj kolega Jovan Kuzmanović i njegov sin Filip.
A ovo je moja ćerka Ariana.

Yess, čak se i zove kao onaj hrvatski glumac.

Pozdravim se Jovanom, a Filip mi poljubi ruku. Ja samo sto nisam pala u nesvijest.

Ja radim u tatinoj firmi kao neki slikar, kako se već to zove. Crtam nakit, ogrlice, naušnice itd. Tatina se firma bavi pravljenje nakita. A ja nacrtam.

Otišli smo u tatinu radnu sobu. Da se dogovorimo za posao.

- Izvolite, sjednite.

Svi sjednemo.

- Pošto je naš brend jako popularan, mnogi su tražili da otvorimo prodavnicu u Montenegro. Pa sam riješio da pošaljem svoju ćerku Arianu i Filipa da vide da li je to dobra lokacija za naš brend?

Ja sva srećna, želim da puknem od sreće. Ali ostajem ozbiljne face. Ne želim da pokazujem svoja osjećanja.

- Tata, a kad si mislio da idemo?

- Sutra.

- SUTRAA!!

Oboje smo reagovali zbunjeno, jer kada da se spremim. Odeća, šminka, kupaći, kreme... Kada ću sve stići.

- Da, sutra. Zato idite da se spremate. Ujutro u 8 sati kreće avion.

- Dobro, tata. Onda odoh se spremati.

Priđem  tati i poljubim ga u obrazima i odem.

Jao, bože. Šta mi se ovo dešava? Zaljubim se u tatinog kolegu na prvi pogled, onda saznajem da zajedno idemo u Montenegro.

Spremam se, kad zazvoni mi telefon. Upalila sam ga, kad poruka od moje najbolje prijateljice.

Večeras budi spremna u 21h, slavim. Raskinula sam sa Jankom. Želim da se zabavimo kao nikad. Moraš ići, ne želim nikakvo opravdanje. Vidimo se.

Šta ću, moram. Takva je.

Opasna plavušaWhere stories live. Discover now