Spremila sam se za klub, čekam prijateljicu na putu. Kad ona dolazi sa svojim audio. Ja ulazim u auto.
- Idemo?
- Idemo.
Stigle smo u klub. Moja prijateljica, Anđela je već počela da pije, viski.
- Previše piješ!
Upozorila sam je jer već pretjeruje.
- Ariana, ajde i ti ništa ti se dogoditi.
Donio je konobar i meni viski, popila sam ga na eks. Prvo ima užusan ukus i peče. A onda sam popila još 1,2,3 čaše viskija. I onda smo se popele na stolove i počele plesati. Ali ja sam imala kratku svilenu crvenu haljinu na bretele, pa su se svi muškarci palili na mene. Svi su igrali oko nas, posle 20 minuta plesanja umorile smo se, pa smo sišle. Onda smo otišle za šank i odmarale se.
- Al smo seksi bile.
- Jesmo.
Pa smo počele pričati o poslu, porodici.
- E, zar nije ono za drugim šankom tvoj Filip od tvog tate kolega, što si mi danas slala njegovu sliku.
- Ma daj, sigurno.
Ja se lagano okrećem kad ono stvarno Filip. I još gleda u mene ne skida pogled i blago mi se smije. Imao je na sebi bijelo košulju otkopčanu malo na početku i crne farmerke.Sigurno me je vidio dok sam plesala na stolu. Jao, bože koja sam ja glupača. Užasno sam se stidila. Bio mi se lagano približavao i šapnuo na uvo.
- Bilo vas je zaista interesantno gledati na stolu.
Ostala sam bez daha. Srce mi je brzo kucalo.
Bio je lagano prošao i otišao u muški wc.
- Ariana, ti si se baš zaljubila u njega.
- Anđela, kakvo zaljubljivanje?
- Treba da mu priđeš i kažeš šta sve osjećaš.
- Anđela, ja ga poznajem samo 8 sati.
- I za tih 8 sati baš si se zaljubila.
Imam veliku želju da ga poljubim u njegove neodoljive usne. Ne znam, zašto, ali moram.
On izlazi iz wc, a ja prilazim i poljubim ga. Osjećala sam se tako magično, nestvarno, moćno i kao da letim. Šašavo, zar ne?
- Ovo nisam očekivao.
- Znam.
- Pijana si?
- Pa šta.
Tako smo se ljubili da nisam mogla prestati. Ali u jednom trenutku sam se odmakla i otišla. Zašto? Ne znam.I Anđela je pošla sa mnom napolje.
I prišla mi je.- Opa, maco baš ste se dobro ljubili
- Zar ne? Osjećam da ću eksplodirati.
- Eee takva ti je ljubav.
- Ajmo kuću.
- Ajmo.
Ujutru se budim. Osjećam da će mi pući glava. Nisam se ni bila presvukla.
- Jaoo, ja sam sinoć poljubila Filipa. GLUPAČO!!
Sjetila sam se šta sam sinoć uradila. Mnogo me sramota. Još imam let sa njim za sat vremena. Kad ga budem vidjela puću od sramote.
Spremila sam se za put i krenula na aerodrom.
YOU ARE READING
Opasna plavuša
Short StoryJa sam Ariana, mlada, borbena devojka koja ne da je drugi gaze. Ona ce se zaljubiti u jednog muškarca, gdje ce ih ljubav dovesti do prašume.