Chiara:
Ies grabita din cladirea imensa a companiei Black. Ziua mea de lucru a luat sfarsit asa ca ma grabesc acasa. Ies din cladire, iar vantul rece ma loveste puternic in fata. Imi trag gulerul mai sus la gat, in speranta de ma face sa ma simt mai comfortabil.
Traiesc la doua strazi de serviciul meu, deci nu e nevoie sa iau autobuzul, merg pe jos acasa. In timp ce merg, admir orasul si strazile. Roma este foarte frumoasa noaptea, luminile orasului il fac magestic.
Imi scot telefonul din buzunarul paltonului meu, si, incep sa ma uit pe Instagram, la diferite povesti ale prietenilor si vedetelor mele preferate.
Fac stanga la coltul casei mele, si ma opresc. Scotocesc prin geanta in cautarea cheilor. Le scot, dar le scap din greseala. Ma intorc sa le iau, si dupa ce imi ridic privirea, vad un barbat inalt cu gluga, uitandu-se in directia mea. Nu ii pot distinge fata. Cert este ca, este bine facut. I se pot vedea muschii chiar si sub hanoracul cu gluga pe care il poarta. Ma intorc, si, chiar daca nu sa apropriat, ma face sa ma simt incomod, asa ca decid sa deschid mai repede usa de la intrarea in bloc.
Intru in lift, si apas pe butonul 8, incercand sa imi linistesc bataile inimii. Dupa ce usile liftului se inchid in spatele meu, bag cheia in broasca, si o rotesc cu mainile tremurande, acel barbat a avut un efect negativ asupra mea, si nu stiu de ce. Ma nelinisteste teribil gandul. Intru in casa si incui usa in urma mea. Ma dezbrac din palton si din cizme si intru in bucatarie. Dupa ce mananc, decid sa fac un dus, apoi sa plec in pat.
Intru in baie, si las piesele vestimentare una dupa alta pana raman complet goala in fata oglinzii. Ma privesc cateva secunde in oglinda, apoi pornesc apa si intru sub jetul apei fierbinti, relaxandu-mi muschii.
Ies din baie si ma schimb in pijamale, plec in dormitor si ma pun in pat, pornind televizorul. Ma uit la el ceva timp, pana cand imi bazaie telefonul. Ma uit sa vad cine este, dar este de la un numar necunoscut, un mesaj.
"De ce ai plecat atat de repede in casa amore mio? Nu sunt atat de infricosator."
Am inceput deja sa ma panichez, cine este el? Il cunosc? Ce vrea de la mine? Tapez repede pe tastatura "cine esti?" Si apas pe trimite.
Nu primesc nici un raspuns, nimic. In schimb, primesc o poza. E din fata blocului. Alerg la fereastra, nu e nimeni. Incep sa tremur, dar incerc sa ma calmez. Nu este nimeni, numai ce m-am uitat. Nu este nimeni! Nu-i asa? Nu e nimeni... Nu?
Cu cat ma gandesc mai mult la asta, cu atat ma face sa mi se intoarca stomacul pe dos de frica.
Aprind lumina din bucatarie si imi torn un pahar cu apa. Pun paharul jos dupa ce am baut jumatate, si plec din bucatarie, stingand lumina.
Toata noaptea m-a framantat acel barbat. Cine e si ce vrea de la mine? Nu am putut un ochi toata noaptea. Frica persista arzatoare inlauntrul meu, iar asta ma facut sa adorm la 3 dimineata.
A doua zi ma trezesc tarziu. E sambata. Gem. Azi trebuie sa plec in club cu Federica, prietena mea. I-am promis. Urasc cluburile, sunt zgomotoase, pline de barbati care vor doar sa ti-o traga si sa se imbete. Imi dau o palma imaginar pentru ca am acceptat. Ma ridic din pat, si merg la baie. Ma spal pe fata si pe dinti, apoi merg in bucatarie pentru a face micul dejun.
In timp ce spal vasele, primesc un mesaj de la mama. Spune ca vor veni saptamana viitoare in vizita. Urasc cand vin in vizita. Tatal meu e abuziv si agresiv, de cate ori ridica mana la mine, mama nu facea nimic. Este prea lasa sa o faca, si, pe de o parte nu o invinuiesc, pe de o parte da. Putea sa nu stea cu mainile in san si sa ia atitudine, dar a ales sa aiba confort, nu liniste.
Imi inchid telefonul si incerc sa imi iau gandul de la asta. Mai am o saptamana.
Termin de spalat vasele, si ma scufund intre pernele moi ale canapelei mele. Ma ghemuiesc, imi iau o punga de popcorn si o doza de suc, apoi pornesc filmul meu preferat din toate timpurile, "The maze runner". L-am vazut prima data in 2014, cand aveam 16 ani si de atunci sunt obsedata de el.
___________________________________________
Sunt trezita de o bataie in usa. Ma uit la ceas, ora 5 seara. O doamne, trebuie sa plec cu Fede in club! Am si uitat, cred ca am adormit dupa al doilea film. Deschid usa si ea intra incantata.
-Fede, poate stam acasa azi? Chiar nu am chef sa- incerc eu sa spun cand ajungem in living dar Fede nu ma lasa sa termin.
-Nu, plecam fara discutii. Spune ea si pleaca in camera mea. Imi deschide dulapul si imi arunca pe pat o mini fusta, un tricou si niste cizme. Pe de asupra o sa imi iau geaca mea de piele.
Mai stam putin la discutii, apoi ne pregatim sa iesim. Mi-am facut un machiaj simplu si usor. Nu vreau ceva complicat. Nu merita, presimt ca o sa stau toata noaptea la barul clubului.
Ajungem in fata clubului, muzica rasuna foarte tare si deja simt cum imi e dor de patul meu moale si comfortabil. Trag aer in piept, si imi inchid ochii. Cand ii deschid, sunt trasa de Fede in club. Imi musc buza de jos, deja vad cateva priviri inflacarate atintite asupra mea. Toti din acesti barbati nu au mai putin de 35. Patetic.
-Doua martini. Spune Fede aproape strigand din cauza muzicii ce bubuie, la barman. El da din cap, si dupa ce ni le face, ni le intinde. Il iau pe al meu, si sorb o inghititura. Nu mi-a placut niciodata sa beau, nu imi place senzatia de arsura ce imi traverseaza gatul. Ma face sa ma simt incomod. Ma stramb putin cand inghititura mi-a strabatut gatul, asa ca am pus paharul pe masa. Fede este deja in ringul de dans, cu paharul gol.
Ma uit in gol, parca prinsa intr-o transa, intr-o hipnoza. Sunt trezita din gandurile mele de un bazait la telefon. Ma uit. Alt mesaj. Iar o poza. Mainile imi devin transpirate, iar bataile inimii se accelereaza. Apas pe ea. Sunt eu, fotografiata de la etajul 2 al clubului. Ma uit in sus, dar in zadar. Sunt foarte multi oameni, nu pot vedea cine este, nici daca incerc. Inghit in sec.
O caut pe Fede cu privirea, nu o gasesc. Incep sa ma panichez, asa ca ii scriu un mesaj ca plec, si ies din club.
CITEȘTI
Shaping your destiny
RomanceO seara normala. O privire. Un mesaj pe telefon. Atata ia luat lui Alessandro pentru a o speria. Atata ia luat, pentru ai sti tot programul, tot trecutul pe de rost. Chiara o italianca focoasa, traindu-si viata pe care incearca sa o faca cat de lini...