hayatın tadına hiç varmamışız

248 34 11
                                    

Merhabalaaarrr!!!!!!!!Bugün bölüm yazasim geldi.Artik hep aynı yerden gidiyorum dedim ve biraz fazla geleceğe gittim çok hızlı olduysa kusura bakmayın🤭

O gün çok heyecanlıydık.Sonunda üniversiteden mezun olduğunuz Diplomamamizi aldığımızda ki yüz ifademiz her şeye bedeldi.Birlikte büyüdük ve başardık bakışı..

O günün üstünden 1 yıl geçmişti.Peki,Minho ile aramıza ne oldu?Bozuldu mu?Konuşmaya devam ediyor muyuz?Evet.Hani demiştik ya iş sahibi olunca birlikte İstanbul'da işimizi yaparız diye.Aynen öyle oldu.Üniversite 3'teyken her şeyi planlanmıştık.Aileme de danıştım ve minhoyla aynı eve çıkmaya karar verdik.Zaten aynı bölümü okuyorduk.Yani iş yerlerimiz bile aynı olabilirdi ve birlikte kendimizin olan bir evin içinde yaşamak çok daha güzel olucaktı.Ailemiz de bu duruma onay verince ev aramaya başladık.Ne kadar erken o kadar ucuz.

Üniversite 4. Sınıfken her şeyimiz hallolmuştu.Ev,ev eşyaları ve diğer her şey.Peki biz İstanbul'da olmadan bunları nasıl hallettik?Her haftasonu İstanbul'a giderek tabii ki T_T
Çok yorucu ve pahalıya mal oluyordu ama yapacak bir şey yoktu.Bu işleri ne kadar erken bitirirsek o kadar ucuza patlayacagini biliyorduk.Malum her yıl 2 katı zam geliyor ya Türkiye'de..
Biz de 2 yıl önceden işimizi bitirdik.

Ve işte bugünu anlatayım.Minhoyla tam da tahmin ettiğim gibi aynı iş yerinde çalışıyoruz.Yani günün her saati beraberiz!Çok iyi değil mi yaa.
İkimiz de maasimizi alıp evi gecindiriyoruz.Bana diyeceksiniz ki neden ailen varken ayrı bir eve çıktın ki?Cok çok haklısınız fakat benim ailem ben seoulden çıktiktan sonra benim o Minnoş evime yerlestiler.Buna izin verdim çünkü onlar da haklı.Turkiyeden bikmislar.Ama emin olun benim gibi birkaç yıl sonra memleketlerini özlerler.

----------------------------🤍------------------------------

"Jisunngg.Maaşın yattı mı senin ya.Benimki gecikti sanki biraz."

"Hayır benimki de yatmadı daha.Niye acele ediyosun paran mi bitti?"

"Hayır da  Soobinle dışarı cikicaz.Biraz daha fazla param olsa iyiydi."

"Bensiz mi?"

"Heee"

Köpek ya bu

"Al veriyim biraz ama borç.Bensiz cikmasaydin daha fazla verirdim.Sansini kaybettin."

İşte her gün böyle.Sıkılıyor muyum bu durumdan?Kesinlikle hayır.Minho yanımda,sağlıklı bir işim var.Benim için bunlar yeter de artar bile.







Saldım bombayı ehehehheheeh🤭🤭🤭


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Versene Lan/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin