Part 1

3 0 0
                                    


Prvi dodir prvo ponznanstvo vas promeni ako je osoba prava, da li je to prijatelj, ljubav ili avantura sve jedno vas promeni, u nacinu gledanja zivota.

Bila sam klinka koja je mislila samo da su svi srecni u njenom okruzenju i da ce i ona biti. Nikada nije bila u svetu odraslih, nisam mislila o tome jer je smatrala sebe mladom sa sesnest godina koliko je imala, bila je mlada, lepa, stidljiva i vaspitana devojka koja je postovala svet starijih.

Njene drugarice su bile drugacije slobodnije od nje, ponasale su se i oblacile kao da su devojke koje su punoletne. Bio je obican dan kao i svaki drugi svake veceri smo izlazili sa drustvom sedeli u parku grickali semenke dok u jednom trenutku nije moja najbolja drugarica Lela rekla da treba da se vidi sa decko i da ce da povede svog druga sa sobom, bilo mi je neprijatno jer sta cu sa njima dok se oni ljube, kao da cu da im drzim svecu, ali ipak sam odlucila da cu da idem zbog njegovog druga mozda bude neki zanimljiv tip...

Kada smo stigle u skolsko sedeli su na klupici i cekali su nas ustali su medju njima i najpopularniji decko Pedja koji je imao crnu kosu crne oci i koji je u tom trenutku bio najveci frajer u skoli i gde su sve devojke zudele za njim. Mislila sam da je moja drugarica svumala sa njim ali kada joj je priso drugi decko Milos koji je bio jako ruzan nosio je kacket i sav pegav nisam svatila zasto je sa njim dok smo svi sedeli i oni su mahom pricali ja spadam u osobe koje ne vole mnogo da pricaju sa nepoznatim ljudima nisam na prvoj lopti otvorena. Pedja je par puta meni namignuo smesio mi se, nisam znala kako da se ponasam i da odreagujem. Nakod dosadnih dva sata Milosev i Lelinih poljubaca i zvalavanje gde je bilo bas neprijatno rekla sam da moram da idem da moji brini i da moram da se vratim na vreme kuci naravno da smo se vratili ali oni su nas ispratili.  

Narednih par nedelja Lela ja Pedja i Milos svakog dana smo se vidjali. Bilo mi je zanimljivo da pricam sa njim jer je bio stariji od mene godinu dana i bilo mi je zanimljivo da slusam njegove zanimljive price. Posto je Lela zapela da idemo kod Milosa kuci ja sam odbijala jer ne mogu da idem kod nepoznatih ljudi ali posto mi je bila najbolja drugarica nisam zelela da je ostavim i krenula sam sa njom gde smo pesaka sa njima isle do Miloseve kuce, gde je naravno bio i Pedja tamo, poceli smo da se zezamo pijemo sok, pricamo viceve gde je Milos u nekom trenutku rekao hajdemo u sobi za igru imam bilijar igracemo. Otisli smo svo cetvoro ja sam rekla da ne znam da igram bilijar i da nikad do sada nisam videla pravi bilijar gde se Pedja nasmesio i reko ne brini objasnicu ti kako se igra i pravila. Dok je Pedja objasnjavao samo sam gledala u njegove oci koje su sijale dok su me gledala svatila sam tek kada smo krenuli da igramo bilijar da smo sami. Htela sam da pitam gde su nestali Lela i Milos ali on je reko u sta igramo? Zbunio me je nisam znala sta da kazem i na kraju sam ne znam, znam samo da ja ovo ne znam da igram i znam da cu da izgubim pa mislim da je malo glupo.  Priso mi je gde sam stala i gledala u njegove oci koje su mi se smejala pomazio me je po obrazu i nasmesio se hajde igramo u po cokoladu sta kazes nasmesila sam se i rekla moze igrali smo se i ne znam kako sam pobedila, trazio je da igramo drugu meni je bilo zabavno sa njim i pristala sam, ali sam se zbunila kada je reko u sta zelis sada da igramo gde sam se opet zbunila i rekla opet ne znam, on je reko u poljubac u obraz na kraju sam pristala. Ovog puta sam izgubila ali on je hteo jos jednom da odigramo gde sam pristala ali kada je pitao u sta zelis da igramo rekla sam da ko pobedi nesto mora da kupi osobi sta god zeli pa cak i jednu zvaku, nasmejao se i odusevio se, nisam znala zbog cega, Kada smo bili na polovinu igre Lela i Milos su uleteli u sobi i rekli da Lela mora kuci da ju je otac zvao gde sam gledala Pedju kako gleda mene i kako pogledom pogadja crnu osmicu gde i gubi, nasmesila sam mu se gde sam rekla opet sam pobedila. Jesi posteno si zasluzila kada su nas ipsratili blizu nase kuce Lela i Milos su poceli da se ljube za rastanak a Pedja je priso ispred mene i hteo je da me poljubi mislila sam da ce da me poljubi u obrazu ali ne on me je poljubio u usta gde sam se zbunila jer nikada nisam bila poljubljena krenula sam da mu uzvracam gde smo se i sami zaneli dok nije priso Milos i reko vidi Lelo oni se ljube i disu kroz nos gde smo prekinuli poljubac i poceli da se smejemo. Bila sam najsrecnija devojka jer sam bila poljubljena od najlepseg decka na rastanku mi je reko od danas si moja devojka. bila sa najsrecnija devojka. Ali sutra kada sam se vratila u odeljenju moja drugarica Lela je rekla da je nasa drugarica Nela u vezi sa Pedjom godinu dana i da su spavali i da su bas bas ozbiljna veza, on je mene sinoc ljubio moj prvi poljubac se desio sa deckom koji ima vec devojku. Celog dana sam bila tuzna povredjena jer znala sam da ne mogu tako da uradim drugarici. U nada da joj kazem precutala sam jer mi je bio bas krivo ali kada sam mu poslala poruku da raskidamo reko je da ne zeli da raskinemo da je trazio bilo koji razlog kako bi raskinuo sa Nelom ali ja nisam zelela da budem taj razlog reko je da ne brinem da sam njegova i da cu biti i dalje jedina njegova devojka gde sam poverovala.            

Ja Marijana verujem ljudima osoba sam od poverenja, pomazem svim ljudima i cinim ljude srecnim.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A mogli smo sve...Where stories live. Discover now