Lucifer'in Gördükleri, söyledikleri:
O siktiğimin orospu çocuğuna fazla değer vermişim. Beni ne olarak görüyor o ya?
Onu istersem anında kellesini alabilirim ama yapamıyorum işte. Gittiğinden beri aşırı değişmiş. Biri onu değiştirmiş gibi.Onu kim değiştirmiş olabilir? Çok aptalım...
Onu biri değiştiremez ki. O, kalpsiz biri.Alastor'un Gördükleri, Söyledikleri:
Siktir et amk, daha önemli işlerim var birde ona ilgi vericeğim.Ama Biraz ileri gitmiş olabilirim. kendimi nasıl affettireceğim amk ben? Ah, sanırım buldum.
"Alastor Charlie'nin odasına gider."
C:Ah, merhaba Alastor neden geldin?
A:Baban neler seviyor senin?
C:Ehm neden soruyorsun?
A: Soruya soruyla cevap verme Charlie, söyle.
C:Ehm, anlamadım ama tamam. Babam ördekleri ve elmayı bayılır! Bence sen ona
Bir pasta yap. İçinde krema, çilek,muz ve çikolata parçaları koy üzerinede kendine benzeyen bir ördek koy yanınada elma dilimleri ve olala! Bu arada neden sormuştun?A: Biraz kötü davrandım da(biraz?!) onun için kendimi affettirmek gerek.
C:Aw! Ne tatlı.
A:Tamam hadi çıkıyorum ben.
C:Bay.
"Alastor pastayı hazırlar ve Lucifer'in odasına gider."
A:Hmm, masasının üzerine koyayım bari.
"Tam tamına 7 saat geçer ama Lucifer odasına dönmez."
A:Nerede bu?
"Alastor cehennemi aramaya gider."
A:Lucifer?
"Alastor Lucifer'i bir barda sızmış olarak görür."
L: Zzz...
A:Ahahah, tü! Cehennemi altüst ettim ve sen sikik bir barda uyuyor muydun? Tanrım delireceğim.Hadi eve gidiyoruz küçük kral.
"Alastor Lucifer'i eve götürür ve sabah olur."
L: Ben bir magical girl'im! (Buarada rüyasında söylüyor.)
C:Baba?
L:Ha?, Ne? Ne ara Sabah oldu?!
C:Ehem baba sabah olalı 2 saat oldu.
L:Ah, tabikide...
C:Baba iyi misin?
L:E tabiki de iyiyim hadi sen aşağıya git.
C:Ihm taaaamaaam.
"Charlie gider."
L:Ben en son neredeydim ya- Lan ben barda değilmiydim? Neyse sorgulamıyacağım. Da bu masanın üzerindeki ne?
"Lucifer pastayı görür."
L:Laaaan! En sevdiğim pasta!- dur bidakika üzerindeki ördek.. Alastor'a benziyor,
Yoksa Alastor mu yaptı? O yaptıysa asla yemeyeceğim!"Lucifer pastanın cazibesine dayanamaz ve hepsini yer."
L:Pastayı yedim ama o ördeği çöpe atacağım!
"Alastor ördeği çöpe atacakken kıyamaz ve koleksiyonuna koyar."
L:Amaaan! Kim uğraşacak.(Kıyamıyorum diyemiyo ya.)
"Lucifer aşağıya iner."
A:Nınım nınım nım nım nı nım♫.
L:(Ne yaşıyor lan bu?)
A:Günaydın küçük kral, görüyorumki pastayı yemişsiniz.
L:Ne alaka görmedim bile.
A: Ağızınızın kenarındaki kırıntılarla kendinizi ele veriyorsunuz.
L:Neden hiçbirşey olmamış gibi davranıyorsun! Sanki beni hiç boğmamış gibi,sanki kalbimi hiç kırmamış gibi!
A:Bu konuyu tekrar açmayın kralım Zira geride kaldı.
L:Peki, Ozaman açıkça söyle nerelere kayboldun ve ne yaptın bunca süre? Söyle!
A: Öğrenmeyi çok mu istiyorsunuz? Ozaman sizinle bir anlaşma imzalamamız gerekiyor kralım.
L:Ahahah, sen beni o kadar saf mı sanıyorsun?! Siktir git Alastor! Ruhumu sana asla vermiyeceğim!
A:Ozaman nereye gittiğimi ve ne yaptığımı asla öğrenemiyeceksiniz ve içinizdeki merak duygusu sizi bana ruhunuzu vermek için baskı yapacak. Seçim sizin?
L:Sen... Ne sikik bir herifsin! Ne şerefsiz biriymişsin! Nasıl aklım almadı ki senin bukadar oç bir herif olduğunu öğrenemeyecek kadar kör olduğumu! Şimdi siktir git!
A: Mademki ruhunuzu bana satmak istemiyorsunuz ozaman daha küçük bir anlaşma yapalım. Bana yardımcı olacaksınız bir konuda bence ideal bir anlaşma.
L:Ahah, hangi konuymuş o ha? Senin ne kadar göt bir herif olduğun konusu mu?
A:Ben öyle demezdim, küçük bir anlaşma bu sadece.
L:Ah tamam. Nereye gittiğini ve ne yaptığını söyle.
A: A-a önce anlaşma.
L:Tamam anlaştık.
A:Anlaştık. (:
516 kelime!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Aramızda bir Sır
RomanceBir şeye aşırı moralim bozuldu.. Radioapple'de 4. Olmuşuz!!!? Lütfen tekrar 1. Sıraya yerleşsin hikayem içimden yazmak gelmiyo düştüğümde.😭 Yeni bölüm yazcaktim ama moralim düştü yazmicam.(Trip loading..) LAN BEN YUKSELTİN DİYORUM İNİYOR BU SEY A ...