Tanıtım

2 1 0
                                    

Arkadaşlar ben baya acemiyim kendime hem anı bırakmak için için hem de hobi olsun diye yazıyorum yazı hatalarının kusurlarına bqkmayyıııınn
Öptümm 💋

—————
Herkese merhabalar merhabalar benim adım Burçak 17 yaşındayım Dershaneye gidiyorum ve bana sorarsınız ders çalışmayı seviyor musun diye duruma göre değişir dershaneye gitmeyi sevmemin iki amacı var biri arkadaşımla daha çok vakit geçirmek ikincisi ise eeee şey doruk o uzun boylu yakışıklı kumral kıvırcık saçlı zeki yani kısacası benim erkek halim zeki tam olarak olarak uyumasada şimdi benim canım arkadaşlarım doruktan bahsettin de benden bahsetmedin diye kıskanmasınlar diye onlara sizden bahsetmek istiyorum dört tane yakın arkadaşım var Elif Eylül Şeyma Nisa Elif genelde biz ikimiz hep inatlaşırız fikirlerimiz hep birbiriniztır hep birbirimizle uğraşırız gıcık ikili yani biz  bu kadar yeter elife Eylül o bizden bir yaş küçük okula erken başladı bu gruplarda her boka her şeye ağlayan kız işte o bizde Eylül yolda uçan kuş görse bir neden bulur ve ona ağlar Şeyma her cümleye bir espiri bulan bize hep güldüren çekik gözlü buğday tenlim Nisa beni dershanede yalnız bırakmayan canım arkadaşım ikimiz birlikte olunca gülecek bir şey illaki buluruz o bu aralar kafası çok dağınık çünkü biriyle yazışıyor eskiden yani geçen sene onu seviyordu fakat şu an bize diyor ki ben sevmiyorum ve biz kızlar olarak bunu anladık ama kendisi kabul etmek istemiyor arkadaşlarımdan bahsettiğime göre şimdi biraz ailemden bahsetmek istiyorum benim ailem genellikle katı bir aile bir tane benden küçük kız kardeşim var gıcık da olsa seviyorum sonuçta her anımda yanımda olan kişidir kendisi.

Bir okul sabahı

-Anneeee söyle şu kızına benim eşyalarımı almasın

——————————————

BİTTTTİİİİ nasıldı yazış tarzım falan bu arda yeni fikirlere çok açığım işte şuarası böyle daha güzel oldurdu falan diye yazarsanız çok mutlu olurum hadi byyyy

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tesadüfler prensesiWhere stories live. Discover now