ـ ســــَـێـــبــــٍەۨرِی ڕەؒشٖ ـ
لە نێو چیاکانی کوردستاندا گەنجێک بە ناوی سامی دەژیا.
سامی لە گوندەکەیاندا بە کوڕێکی دیندار و خوا ناس ناسرابوو، کەسێک بوو کە ڕێزی لە ئیسلام و بەهاکانی بنەماڵەکەی دەگرت.
باوکی 'ئەحمەد' پیاوێکی دڵسۆزی دینی *ڕۆژبـەی ئیسلام بوو، لە کۆمەڵگادا ڕێزی زۆری لێدەگیرا و ســــامــیـشــی وا پەروەردە کردبوو تا ئەویش هەمان ڕێگا بگرێتەبەر.
سـامـــی لە تەمەنـێـڪـی *خـورتـەوە فێری گرنگی نوێژ و ڕۆژوو و ژیانێک کرابوو کە خوای گەورە لەخۆی ڕازی بکات.
بە بەردەوامی ئەڕۆیشتە مزگەوت و لە ڕۆژێکدا پێنج جار نوێژی دەکرد لەگەڵ هەموو سوونتەکان و نوێژی چێشتەنگاویشی ئەکرد.
سامی دوای تەواو کردنی ئامادەیی ئەو بەشەی کە دڵخواز و خەونی بوو بۆی هاتەوە.
باوکی سامی ئەحمەد پیاوێکی تێگەیشتوو بوو، هەرچەند دانیشتبووی گوند بوون، هەرگیز ڕێگەی نەداوە کچەکانی و کوڕەکانی دەست لە خوێندن هەڵبگرن.
سامی لە سلێمانی ناوی هاتەوە، کە ئەمەش واتای ئەوەی ئەگەیاند ئەبوو لە بەشی ناوخۆییب مێنێتەوە بەو پێیەی گونووەکەیان و سلێمانی لێکەوە دوورن.
*هەگبەکانی و ئەو کەل و پەلانەی پێویستی بوون لە پشتەوەی پاسەکەی کردن و گەڕایەوە لای دایکی
زەردەخەنەیەکی کرد و وتی " دایکە بەو جۆرە خۆت دڵتەنگ مەکە
زۆرینەی خوێندکارەکان بەم قۆناغە تێ ئەپەڕن و لە ماڵەوە دوور ئەکەونەوە"سامی وای وت بە نەرمی دایکی کردە ئامێزی.
خاتوو ئامینە کە لە باوەشی هاتە دەرەوە و وتی " کوڕم شارەکان جیاوازن!، هەموو جۆرە *ئادەمیزادێکی تێدایە، تکایە ئاگاداری خۆتبە و نوێژەکانت لەبیر نەکەی!"
YOU ARE READING
ســــَـێـــبــــٍەۨرِی ڕەؒشٖ
Random" ساتێڪ لە لاوازی، تەمەنێڪ پەشیمانــے " ـ یەک پەڕە ـ ئەم چیرۆکە لە ڕۆڤار بە شێوەی دەنگی بەردەستە ـ دانان: ١٧/٩/٢٠٢٤