Esas hikaye diğer bölümlerde olucak sıkılıp kaçmayınız sksmlzmx
Yemeği bitirdikten sonra babam çalışma odasına gidip işlerine devam etti,ablam odasına çıkıp arkadaşlarıyla konuşmaya başladı,anneme sofrayı toplamasına yardım ettim,annem bulaşıkları yıkarken bende üzerime bir hırka alıp bahçeye çıktım.Çimenlerin üzerine oturup yıldızları izlemeye devam ettim.
"Galiba bahçeyi çok sevdin" - diye birinin omzuma dokunması ile irkilip arkaya döndüm.
"Y-yeri" - diyerek şaşkınlıkla ona baktım.
"Sen nasıl geldin buraya?""Bahçe kapısından geldim.Ama istersen gide bilirim?"
"Yok yani öyle demek istemedim.Şaşırdım sadece"
"Şey aslında ben seni bize davet etmek için geldim.Yarın benim doğum günüm sen de gel.Hem arkadaşlarlada tanışırsın." -dedi büyük bir sevinçle.
"Bilmem önce anneme sormam lazım.Ama gelmeyi çok isterim." - dedim kısık bir sesle.
"Tamam o zaman eyer annen izin verirse yarın saat 2'de bizde ol anlaşdık mı?"
"Tamam.Gelmeye çalışırım."
"Ben gitmeliyimde şimdi sen bana numaranı versen?"
"Tabii getir yazıyım"
Yeri gittikten sonra üşüdüğümü fark edip içeriye girdim.Annemin kanepede oturmuş kitap okuduğunu gördüm.Ona yakınlaşıp sımsıkı sarıldım.
"Annecim...İyi misin?"
"Evet iyiyim.Yani sanırım.Şey-...Ben sana bir şey sorucaktım..."
"Sor bakalım annecim"-dedi şaşırmış bir şekilde.
"Sabah dedin ya kiminle konuşuyorsun diye.İşte o konuştuğum kız yani Yeri.Yarın doğum günüymüş.Benide davet etti.Gide bilir miyim?"
"Tabii ki gide bilirsin annecim.Hem yeni arkadaşlar edinmen için güzel bir fırsat olur."
"Çok teşekkür ederim anne.Ben biraz yorgunum gidip uyuyacağım.İyi geceler."
"İyi uykular birtanem"
Odama çıkıp yatağımın üzerine sırt üstü uzandım."Acaba yarın ne giysem?".Hızla ayağa kalkıp gardrobuma yöneldim.
"Acaba abartmasam mı?Yani sıradan bir doğum günü." Işıkları kapatıb,minik çiçek desenli gece lambasını yapık yataöıma uzandım.Minik peluş kediciği kucaklayarak uyumaya başladım.Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte alarmın çalmasıyla uykudan uyanmıştım.Bir pazar sabahına daha uyanmıştım.Rutin işlerimi halledip 1-2 saat telefona bakmaya başladım.Rora ile biraz sohbet ettik.Daha sonra aşağı indim ve kahvaltıya oturdum.Sadece annem vardı masa başında."Günaydın.Ablam ve babam nerede?" - diye sorduğumda,"Onların işleri vardı bir saat önce çıktılar.Hadi sende otur kahvaltı edelim" - dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTINY: CURSED LOVE
RomanceDenizlerin gözüktüğü kadar ferah,rahatlatan bir yanı var ama dalgalar büyüdükçe her şeyi yutabilecek kadar acımasız oluyor. Benim hayatımda böyle dalgalar gibi acımasız,denizler gibi ikiyüzlü...