Jose Mourinho :
Sıkıcı mı oynuyoruz? Umrumda değil. Kazanıyoruz.
... başlangıç tarihi 👉🏻
*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚
Bugün büyük gündü!!!
Barcelona ve Real Madrid maçı birazdan başlayacaktı. Herkes bugünü bekliyordu. Stadyum tıklım tıklım doluydu. İğne atsam yere düşmez o derece.
Maçın başlamasına 20 dakika kala bende görev yerime geçmiştim. Lise son sınıf öğrencisiyim ve harçlığımı çıkarmam için çok ideal bir iş yapıyordum. Top toplayıcı olmaktan bahsediyorum. Futbolcular topu dışarı atar bizde onlara geri atarız ama bu işte önemli olan hızlı olmaktır, zaman kaybetmemek her şeyden daha önemli.
Aslında çoğu zaman dedim ama bu çıktığım ikinci karşılaşma olacak. Bundan önceki maçta bana hiç top gelmemişti. Oturup izlemiştim maç boyunca. Sıkılmıştım yahu! Umarım bu maçta öyle olmaz...yoksa kafayı yiyecektim. Buraya para için olsa da biraz heyecan aramak için de gelmiştim. Renklensin hayatımız.
"Haydi İkra! Maç başlamadan yerimize geçelim" demişti arkadaşım Alina.
Gürültüden dolayı bağırmak zorunda kalmıştı. Stadyumdan öyle bir ses çıkıyordu ki? Yer sallanıyordu resmen.
Üzerimize görevli giysilerimizi giydikten sonra Alina ile birlikte görev yerlerimize geçtik. O benden biraz uzakta bekliyordu. Bense Real Madrid kalesinin hemen arkasında bekliyordum.
Ortamdan ve atmosferden anladığım kadarıyla, Heyecanlı dakikalar bizleri bekliyor!
yeni fic hayırlı olsun
Tanıtım bölümü olduğu için biraz kısa ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ
En kısa zamanda diğer bölümü yazacağım 💪🏻😎
görüşlerinizi belirtmeyi unutmayınız!🐥
07.05.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
latido del corazón |Pau Cubarsí
Fanfiction✨ İkra ve onun muhtişim hikayesi ✨ -mantikaramayin- 🐭