☆☆☆
12.57
Sinan: Kusura bakmayın rahatsız ediyorum.Sinan: Bugün Koruparkta kayıp bir kitap buldum da. Bu kitap size mi ait acaba?
Sinan:
Sinan: Kitabın ilk sayfasında isminiz yazıyordu onun için size ulaştım.Sinan: Lütfen, beni yanlış anlamayın ben sadece kitabı sahibine ulaştırmaya çalışıyorum.
Sinan: Lütfen mesajları gördüğünüzde benimle iletişime geçin.
15.23
Sevgi: Öncelikle kitabın sahibi benim ve ayrıca bana ulaştığınız için teşekkür ederim.
Sevgi: Bu arada niyetinizin kötü olduğunu düşünmüyorum lütfen bunun için canınızı sıkmayın.
Sevgi: Birde kitabı bugün sizden alabilme şansım var mı?
Sinan: Kusura bakmayın telefonum sessizdeydi mesajlarınızı görmedim.
Sinan: Ve ne yazık ki bugün kitabı size getirme imkanım fazlasıyla düşük
Sinan: İsterseniz yarın size kitabı getirebilirim.
Sinan: Tabi sizde müsaitseniz,başka bir planınız varsa daha sonrada kitabı getirebilirim.
Sevgi: Herhangi bir planım yok yarın sizden kitabı alabilirim.
Sinan: Peki öyleyse Koruparkın karşındaki kafeyi biliyorsunuz değil mi?
Sevgi:Ah evet biliyorum.
Sinan: O zaman isterseniz yarın saat üç gibi kafede buluşalım.Sinan: Ve bende kitabınızı getireyim.
Sinan: Olur mu?
Sevgi: Olur olur, o zaman yarın saat üçte görüşürüz.
Sevgi: İyi günler Sinan Bey
Sinan: İyi günler Sevgi Hanım.
☆☆☆