Ahoj já jsem Laura, narodila jsem se tu v Česku. Ano vím ptáte se jak, furt jsme cestovali a když jsme byli tu v Česku tak jsem přišla na svět, ale hned po mých 3 narozeninách jsme se zase přestěhovali do Dánska.
Jsem fotografka, fotila jsem pro různé značky a taky fotbalové týmy.Dnes to jsou 4 roky co jsem dostudovala, už nějaký ten pátek hledám místo práce kde se usídlím.
Rozhodla jsem se, že pojedu za tátou na Strahov. Dlouho jsem se s ním neviděla a prý pro mě má nějakou novinku.
Táta = T
Ty= LVyhrabala jsem se z postele a šla se obléct, ze skříně jsem si vyndala riflové kraťasy a bíle tričko. Oblékla jsem se v koupelně se namalovala upravila udělala si polorozpadlý drdol a šla si obout boty.
Z poličky jsem si vzala peněženku a klíče od auta a pomalu jsem si sešla schody dolů do garáže.
Po cestě v autě jsem volala s mamkou, říkám vám že ten telefonát trval celou cestu na Strahov. Na druhou stranu jsme s mamkou mluvili o tom, že brácha se nedostal na žádnou střední a že je z toho zoufalej.
Dojela jsem na Strahov kde jsem zaparkovala a rozhlédla se po parkovišti jestli tu už je Karabec.
(Adam Karabec je můj nejlepší kamarád a taky můj bývalý kluk ze střední oba jsme chodili na sportovní gympl). Když jsem auto zahlédla tak jsem se uchetla, dál jsem to neřešila a rychlým krokem jsem šla za tátou na hřiště.L: Čau taťko.
T: Ahoj Lauri, jsem rád,že si dorazila.
L: A co máš za novinku ?
T: Rosa hledá fotografa pro A-tým, kdyby si to vzala jezdila by si s námi na všechny zápasy a soustředění. Školu už máš za sebou a praxi v tom taky máš takže jsem tě navrhl.
L: Wauu tati tohle jsem nečekala, kdy se mám vůbec stavit za Rosou?
T: Klidně můžeš jít už teď
L: Dobře, ale nejdřív si zavolám Karabce
T: Do toho holka !
L: Karabec ! *zakřičela jsem přes celé hřiště, první se, ale otočil Krejčí jako bych to nečekela*
Adam přiběhl a hned jsme se oba na sebe usmáli
A: No nazdar Lauri, ty si mi tak chyběla *obejmul mě a dal mi pusu, což mě zarazilo*
L: Ehm, ahoj Adame nemáš nějak poškrábaný auto
A: Mám no před barákem jsem to trochu škrábnul. A co ty tu vůbec děláš ?
L: Jdu za Rosou se zeptat na jednu nabídku, zajdeš semnou za ním * udělala jsem smutný očka ty vždy pomáhají*
Jen kývl a pomalu jsme šli k Rosovi do kanceláře.
L: Než vyjdeme dovnitř mám otázku
A: Jakou ?
L: Proč ta pusa, nejsme spolu už dlouho.
A: Lauri *chytl mě lehce za ruku* nejsme spolu 6 měsíců a ta pusa byla kamarádská, takže se tím netrap hlavně ne teď když možná podepíšeš smlouvu.Nic jsem mu na to neřekla a hned jsem zaklepala na dveře do kanceláře. Popravdě hodně jsem se klepala strachy. Vešla jsem dovnitř a nestihla nic říct.
R: Lauro už jsem na tebe čekal posaď se
*Sedla jsem si na židli a viděla jsem, že už má připravenou smlouvu*
L: Ty si na mě čekal, však ty vždycky jezdíš brzo domu. A jestli jde o to focení tak ti musím ukázat svojí práci nebo se teď předvést.
R: Tak myslel jsem si, že podepíšeš smlouvu. Tvoje fotky jsem už viděl a fotila si pro Slavii, ale to je teď jedno. Takže uzavřeme společně smlouvu ?
————————————————————————————
Co myslíte uzavře Laura s Rosou smlouvu?
Dneska vyjde další dil❤️
ČTEŠ
Je to jen o nás Lauro / LK37
FanfictionLaura, která se dostane do sparty díky svému tátovi pozná Ladislava Krejčího a další jeho kumpány.