Chapter 2

175 16 6
                                    


Almost 2930 words 💋
Don't forget to vote 🥀

--------

Dear diary , Its your mimi again

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dear diary ,
Its your mimi again..

Ofcourse who will touch you rather than me...

Meri jan basti he in panno me chupe raz me..

My dil is still skipping beats for that handsome devil, Ahan! It's been 17 whole years .. Till I gazed him first time...
Or me ab bhi unhe hi dekh rhi hu...

[ And I am still watching him..]

Par vo , Aaj bhi utna hi pyara lgta he... Pta he... Uski aankhe ab bhi ekdam baccho jesi massom he..
Or aaj bhi vo ankhe kisi gam me khoyi lgti he ...

Bs fark itna he ab vo haskar dard chupana sikh gye he... His confidence is still same , but just svage got increased... afterall he is big businessman now...

[ She was smiling like an idiot , being alone in room at 3 am of night.. just thinking about him in dim light.. .]

Or yha me... Mano usi gav ki usi gali me khoyi hui hu ..Anjan sa chehra jo pehli dafa me hi ankho me bas gya tha... Usi ke khwabo me jagi rehti hu...

[She sighed...]

Ab bhi koshish krti hu ki un aankho ko padhn pau , isi umeed me ki kash use thoda or samaj pau.. uske dil ke raz jan pau...shyd use zra sukkon de pau... Or har bar nakam hoti hu..

Uffff , not Again... Mariyam be positive... You will get him one day...

Ab vese bhi bacchi ni rhi .. jo bs usko duuur... Se dekha krti thi...
Vese ab bhi vhi krti hu...

But now , I want him... This Desi girl imagines taht like an bollywood movie My dream will come true to marry my childhood crush...

[ She smiled while gazing out of window... Like dreaming something... ]

I just wish he could see me, really see me, beyond his friend's little sister.

Bs use pta hota , ki me kitna chahti hu use... kitna sochti hu..

Use btane ki himmat mujme he nhi , or bina bole samj jaye us buddhu me itni akal ni he...

So , abhi ke liye ye payara sa raz is diary ke panno me bandh hi thik he...

Ek din , use meri mohhabat ka andaza zrur hoga... Tab tak Mariyam bibi .. apne khwabo me hi khoye rho...

Embracing His Demons Where stories live. Discover now