Selamın aleyküm. İlk kurgumuz hayırlı olsun. Aslında bu benim kurgum değildi bir arkadaşımın ( hayatimdimtisdimtis ) kurgusuydu ama geçenlerde yazmak ister misin deyip kurguyu bana velâyet olarak verince ben de yazayım dedim.
Serinin ilişki grafiğini koyayım da spoiler yiyin :D
Başlangıç tarihlerini alalım→Besmele çekin başlıyoruz :)
( "Cart Curt Yırt Onu" dinleyerek yazılmıştır.)
__________
Hakan'ın Gözünden...
Üstümdeki hareketlilikle birlikte gözlerimi yavaşça açtım ve köpeğim Alex'e baktım. Doberman cinsi köpeğim uyandığımı görünce neşeyle havlayarak oturduğu yerden uzanıp yüzümü boylu boyunca yaladı. "Sana da günaydın Alex."
Köpeğim üstümden kalkınca gönül rahatlığıyla 11 yastıklı yatağımdan kalkıp yüzümü temizlemek için banyoya yürüdüm salondan gelen gürültü seslerini görmezden gelerek banyoya girdim ve aynadan rezalet halime bakıp yüzümü iyice yıkadım. Banyodan çıktığımda salondaki gürültü seslerinin daha da artmasına gözlerimi devirdim. "Dingonun ahırı sanki amına koyayım." Telefonumu alıp koridora yöneldiğimde Berkay (21) da gözlerini ovalayarak odasından çıkıyordu. "Günaydın." cümlesini uykulu bir sesle söyledikten sonra eşek gibi esnedi, gürültüye uyandığı belliydi.
Söylediği şeye bir "Hm," sesiyle cevap verdim ve koridordan yürümeye başladım. Salondan "Sok! Sok! Sok!" diye gazlama sesleri duyunca temkinli ve hızlı bir şekilde salona girdim. "N'oluyor amına koyayım?" Salona girdiğimde hâlâ aynı sesler gelirken bizimkilere baktım ve rahat bir nefes verdim. "Az sessiz olun amına koyayım. Ses ta benim odaya geliyor."
Fırat (22), Yağız'ın (21) ağzına dondurulmuş isotlu ve kimyonlu çay sokarken Ufuk (22) ve Atalay (21) da Fırat'ı gazlıyordu. Mutfakta ise Yiğit (22) her şeyden bağımsız kahvaltı hazırlıyordu. Berkay da Yiğit'e yardım etmek için mutfağa ilerledi. Atalay, Fırat'ı gazlamayı bırakıp video çekmeye başladı. O sırada Yaman (24) içeri girdi, telefonu yukarı doğru kaldırıp alarm sesi açtı. Herkes yaptığı işi bırakıp Yaman'a döndü. Yaman istediğini elde etmişliğin verdiği memnuniyetle telefonu kapattı ve hepimize baktı.
"Arkadaşlar, biliyorsunuz ki Kaan (25) üniversite kazandığı için aramızdan ayrıldı." Anlamaz şekilde Yaman'a baktım. "Onun gitmesi ile bir kira açığımız oluşmuştu ve ben de," eli ile gelişigüzel beni gösterdi. "Hakan (20) beyin yapması gereken bir işi yapıp kiracı buldum. Bugün ya da yarın burayı görmeye gelecek, yani etraf derli toplu olsun." Odadakiler biraz homurdandı ve oflayıp pufladı. Bazı itiraz dolu nidalar da ortaya çıkınca Yaman kaşlarını çatarak herkesi uyardı. "İtiraz falan istemiyorum!" Net bir sesle bunları söyledikten sonra Atalay gözlerini devirdi. "Tamam anne!" diye yattığı yerden umursamazca cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Götkuşağı
Teen FictionVallahi mistikvari şeyler var. Eğlencesine okuyun. Fazla sorgulamayın :)