-GİRİŞ-

161 20 99
                                    

SELAAAAAMM İŞTEE KARŞINIZDA SAHTELER VE GERÇEKLER GİRİŞ BÖLÜMÜÜ!

Sizlere süpriz yapıp giriş bölümünü erken atmak istedim 15 Haziranda İLK BÖLÜMM!

Bölüm Şarkısı: Aspova-Eskimiş Senelere

Arkadaşlar yazım hatalarım olabilir bu ilk kitabım lütfen takmayın ve lütfen yargılamayın

ÇOK HEYECANLIYIMMMM!

OY ATIP YORUM YAZMAYI UNUTMAYIIIIN!!

SİZİ SEVİYORUMMM.

Bu bölüm kalbi bir o kadar kırık olsada gülümseyen kızlarıma varsada erkek okurlarıma gelsin...

***********************************

"Sırlar insanın canını çok yakardı.Bu sizinle ilgili acı bir gerçekse hayatınız mahvolurdu.Bende tam şu an hayatın acı gerçekleriyle yüzleşiyordum.Dudaklarım titriyor,gözyaşlarım yanaklarımı ıslatıyordu.Ben ise boş bakışlarımla duvara bakıp,hayatla yüzleşmemi idrak etmeye çalışıyordum...İsmim Lavin,ismimin farklı farklı anlamları var."Temiz,saf,güzel kokulu" gibi...Ama ben ismimin anlamının "Heyelan ve çığ" olduğuna inanıyorum.Çünkü şu an yaşadıklarım bir felaketten ibaretti..."

1 GÜN ÖNCE (8 Mayıs 2024)

"Arkada bıraktıklarım arkamda kaldı artık,

Omuzlarım çöktü,bu yükü tartamaz tartı..." diyordu şarkının sözleri.Bir yandan şarkı söyleyip dans ederken,bir yandan da odamı topluyordum.Odamın kapısı tıklanınca şarkıyı kapatıp,kapıyı tıklatana homurdanarak "Gel!" dedim.Kesin Batu gelmişti."Oblo onnom çoğoroyor hodo kohvoltoyo" diyecekti yine...Ben düşüncelerimle boğuşurken,Batu kapıda dikilmiş bana bakıyordu.Seviyorum lan ben bu çocuğu.Ona "Ne var?" dercesine başımı salladım.Bir şey olmuştu.Ciddi bir şey olmuştu.Çünkü Batu sanki onunla geçireceğim son günümmüş gibi bakıyordu.

Hadi ama Lavin! Sende bunu istemiyormusun?

Evet,ama onları bir yandan da seviyorum iç ses.

Babanın sana şiddetini mi sevi-

KES VE GİT İÇ SES!

...

Batu sıkıntılı bir ses ile "Abla aşağıya in,ciddi..." dedi.Konuşamıyordu bile.Her an ağlayacakmış gibi...Gözleri dolmuştu,acaba yine ne olmuştu? Bu evde hiç bir zaman huzur yoktu ama Batu bu sefer daha da kötüydü.Batu merdivenlerden inip salona doğru ilerlerken,daha fazla üstelemeyip onu takip ettim.

Lavin,düşünsene evlatlıksın.

Git iç ses...

Özür dilerim,seni kırmak istememiştim...

Aslında haklısın iç ses.Bu acı bir gerçek.O değil de keşke evlatlık olsam yaa

Öğreneceğiz onu...

Ben 10 Yaşımdan beri baba dediğim Doğan tarafından şiddet görüyordum.Fiziksel,psikolojil,sözlü her türlüsünden...İlk başlarda sözlü şiddet uyguluyordu babam...Ama 12 Yaşımda...Ben 12 Yaşımda ilk kez babam tarafından dövülmüştüm...Her gün döverdi babam beni...Kimsenin de haberi olmazdı,zaten olamazdı da...Çünkü o pislik beni tehdit ediyordu."Sakın söyleme kimseye yoksa seni daha pis döverim!" diye...

26 MART 2019 (5 YIL ÖNCE...)

"İlkbahar mevsiminin ilk ayının 26. Günüydü...Kaya ailesinin babası Doğan Bey,karısı Zehra Hanımla kavga etmişti.Önceki zamanlar,küçük küçük kavgaları olsa da 26 Mart 2019 Günü ettikleri kavgaları,bardağı taşıran son damlaydı...Doğan Bey,karısı Zehra Hanım ile ettikleri kavganın ardından evden hızlıca çıkmış,saatlerce de evine dönmemişti...Hava fırtınalı,Doğan Bey'in de aklı fırtınalıydı...Ne yapsa,ne etse de ailesi ile hep kavga ediyorlardı.

Küçük Lavin'in içi ise yağmurluydu.Küçük Lavin ağlıyordu.Sınıf arkadaşları,Lavin'e "Sen babasız bir köpeksin.Senin baban çok kötü,sen zavallısın Lavin!" demişlerdi.O gün Lavin'i en yakın arkadaşı Koray korumuştu."Gidin be! İşiniz gücünüz Lavin'e laf sokmak.Daha fazlasına gücünüz yetmiyor mu!? Bir daha Lavin'in kalbini kırarsanız karşınız da Lavin değil ben dururum!" demişti Koray.Daha 14 Yaşındaydı,küçüktü ama kalbi çok büyüktü.Lavin'i oradan hemen uzaklaştırdı.

Anlamıyordu Lavin,babası neden bu kadar kötüydü? Ne yapmıştı Lavin ona? Lavin büyüyünce anladı gerçekleri...Karısı ile ettikleri kavganın üzerine Doğan Bey bir hışımla evden çıkmış,4. İçkisini kafasına dikiyordu.Böyle kafasını dağıtıyordu.Yorulmuştu,yormuştu hayat onu.5. 6. 7. 8. Bardak derken Doğan Bey iyice sarhoş olmuştu.Eve,gece saat 12'de girmişti.Sinirini kimden çıkaracağını bilmiyordu.Kızı Lavin'in odasına doğru yürüdü.Doğan Bey,"Ne de olsa öz kızım değil o benim" diye düşündü.Küçük Lavin ise proje ödevi için uğraşıyordu.Uykulu olsa da proje ödevini tamamlamak zorundaydı.Lavin,bir yandan da "Babam neden kötü bir insan?" diye düşünüyordu.

Lavin düşünceleriyle boğuşup projesini yaparken,Doğan Bey kızın odasının kapısını sertçe açtı.Küçük kız korkmuş ve yerinden sıçramıştı.Küçük kız kekeleyerek "Ne-ne oldu baba?" diye sordu.Doğan Bey sarsak adımlarla küçük kıza doğru yürüdü.Kızın kolunu sertçe tuttu.Ve kızının kendisine bakmasını sağladı.Ona sertçe bir tokat attı.Doğan Bey'in dudaklarından şu kırıcı cümle çıktı. "Sen bizim elimizde oynattığımız bir,zavallı kız çocuğusun!"Doğan Bey sarhoş olduğu için söylediği cümleyi garip söylese de Lavin anlamıştı.Ve dövmeye devam etti..."

****************************************

BiTTİİİİİİ

GİRİŞİ KISA TUTTUM HER ŞEYİ 1. BÖLÜME SAKLADIMM

DEDİĞİM GİBİ YAZIM HATALARI OLABİLİR TAKMAYINN

BAŞLAMA TARİH VE SAATLERİNİZİ ALALIMM

BENİM Kİ ŞU AN BU SATIRLARI YAZARKEN SAAT 23:13 GÜN 8 MAYIS 2024

600 KELİME YAZDIM 1. BÖLÜM HEDEFİM 1500 KELİMEE

BU BÖLÜM GECECİLERE GELSİNN

GÖRÜŞMEK ÜZERE SEVİLİYORSUNUZZZ

SAHTELER VE GERÇEKLER|GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin