SELAAMMMM!!
Evet arkadaşlar Sahteler Ve Gerçekler dünyamızın 1. Bölümü ile karşınızdayım❤
Aslında 15 Haziran demiştim 1. Bölüme
Ama arkadaşlar ben çok kararsız ve sabırsız bir insan olduğumdan dolayı tarihi 11 Mayıs 2024'e çektim!
Part 2 00.00'da!
Bölüm Şarkısı: Duman - Kolay Değildir
O zaman lafı uzatmadan sizi 1. Bölüme bırakayım...
Keyifli okumalar yaralı çocuklarım<3
*******************************************
"Sen bizim elimizde oynattığımız bir, zavallı kız çocuğusun... "
GÜNÜMÜZ
Şu an hepimiz salonda oturmuş, Doğan'ın ne söyleyeceğini bekliyorduk. Bende sıkılmıştım ve Korayla mesajlaşıyordum.
Siz: Korayy naber?
Koray'ım: Kötüyüm Lavi...
Acaba ne olmuştu. Parmaklarım hızlıca klavyenin tuşlarında gezindi.
Siz: Ne oldu Koray? Ciddi bir şey mi var??
Hemen Koray'dan cevap geldi.
Koray'ım: Lavi... Işıl bizim öz kardeşimiz değilmiş... Şimdi de öz kardeşimiz olan kızı bekliyoruz işte moralim sıfır, sana ihtiyacım var...
Işıl Koray'ın kız kardeşiydi.Ben böyle bir şey yaşasaydım yıkılırdım herhalde...
Parmaklarım klavyede dolaşırken göz ucuyla bizimkilere bakıyordum. Herkes gözünü yere dikmiş resmen nefes bile almıyorlardı...
Noldu acaba?... Derin bir iç çektikten sonra Koray'a yazmaya devam ettim.
Ben Koray ile 11 yaşımdan beri tanışıyordum. Çocukluk arkadaşım, 6 yılımdı benim..
Siz: Neee çok üzüldümm tamam Koray babam bir şey diyecek önemli galiba 1 saate gelirim yanına.Kendine dikkat et gelince konuşuruz.
Koray, ona yaptığım imayı anlamış olmalı ki "Neden dikkat edeyim? " demedi. Koray sinir hastasıydı, sinir krizleri geçiriyordu. Ve ben olmayınca da sakinleşemiyordu...
Koray'ım: Tamam güzelim hazırlandığında ara beni bakalım neymiş bu önemli şey.
Siz: Tamam görüşürüz!
Koray'ım: Görüşürüz Lavi...
Telefonumu kapatıp bacağıma koyduğumda herkes bana bakıyordu.
Ne bakıyorsunuz açıkta bir yerim mi var?
Annemin delici bakışları üzerine Doğan," öhmm öhmm" yaparak boğazını temizledi ve dikkatleri üzerine çekti.
Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı. "Lavin, sen bizim öz kızımız değilsin.. " dedi devamını getiremedi.
Ama ben anlamıştım...
"Ne" dedim hayal kırıklığı ile. Doğan biraz sesini yumuşatarak "Dedim ya kızım. Sen bizim öz kızımız değilsin..."
"Sen 7 yaşındayken biz seni evlatlık aldık... " dedi iğrenircesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTELER VE GERÇEKLER|GERÇEK AİLEM
Teen Fiction"Sırlar insanın canını çok yakardı.Bu sizinle ilgili acı bir gerçekse hayatınız mahvolurdu.Bende tam şu an hayatın acı gerçekleriyle yüzleşiyordum.Dudaklarım titriyor,gözyaşlarım yanaklarımı ıslatıyordu.Ben ise boş bakışlarımla duvara bakıp,hayatla...