6.bölüm

94 53 12
                                    

Selamlarrr

Okula gitneden bı bölüm daha atıp kaçıcam .

Umarım yorumlar artar takipde kalın
Bayy♥️✨

...

Tabi evde çok gürültü olduğu için yarım saat bile uyuyamamıştım.Annem ile babam iş yemeğine gitmişlerdi yoksa abim rahat takılamazdı. Sabır çekerek abimin odasına girdim Heryer berbat"bu odanın hali ne"

Abim umursamazca"ben toplarım.Hem odam hep dağınık niye şaşırıyon" ben konuşucak Ken maymun sürat atladı

"Bu bebe kesin beni görmeye geldi abisi"
Ben konuşacakken"hayırdır lan.Seni niye göremeye gelsin bu kız"bı konuşamadım gitti.

"Abi bu maymun sürat bizim sınıfta" ikisi de bana bakdı.
Sen o maymun suratı çocuğun suratına karşı mı dedin bana mı öyle geldi
Hayır suratına karşı dedim.Umrumda da deil di"bana bak bebe maymun sürat derken.Sen benim çevreme bakıyormusun ya da etrafımdaki kızları"

Güldüm"sence senin çevren ve ya o maymun suratına bakan kör kızlar umrumda mı"
Yapma kızım.Bir gün sen de o kör kızlardan olursun.
Sanmıyorum.abim hayranlıkla bana bakıyordu"kimin kardeşi"

Abime de laf atmadan duramazdüm"Abi kaşınıyorsun sanki" güldü"saçmalama ya ne dedim sanki"ama şakasız çok sinir olmuşdum.uykum sürekli bölünüyor su

"Bana bakın bidaha o sesi çok açarsanız ve benim odama ses gelirse o ses bombasını kulaklarınıza montalamak zorunda kalıcam" ciddi bir yüz ifadesi vardı ikisinde de umarım beni anlamışlardır.abim" yapar bu arada"dediğinde Kaan güldü

"Saçmala ma ozan cidden kardeşinden mi korkuyorsun.Çok komik"

Sensin komik çünkü sana yaptıklarımdan komik duruma düşen sen olacaksın Maymun surat.

Gittim ve bana karışanlar için aldığim muzlu sütleri bı kaba boşalttım.Kokusu midemi bulandırmıştı ama bu bana engel olamaz dı.sütü hazırlayıp içine evde bulduğum tüm buzlarü da koydum."abii bahçede sizin için bişeyler hazırladım" abimin aşşa koşarak indiğini gördüm"bayılıyorum bu kıza"salak ya abim ama bana aşık heralde"sus abi."

Tam onlar oturduğunda elimde onlara doğru götürdüğüm sepet vardı.Sepetteki kabı olduğu gibi kaanın başïna boşalttım ve yerinden olduğu gibi sıçradı.

"Aaaa çok soğuk.Bu ne" abim ve ben kahkahalardan boğuluyordyk.
"Umarım süt seviyosundur maymun"

"Bana bak bebe bu burda bitmedi.Ozan kardeşine kızmak yerine pişkin pişkin gülüyorsun saol."

"Hadi ya biraz utan da git evden muzlu maymun.Sütün de muzlu"

"Kızım seni kavgalara falan götürelim.Dövmesende bı laf atarsın"

Abime bakıp sadece gülümsedim.

...


Evettt.By bölümün kısa olması okula geç kalmak.

Ama uzunu da gelicek

Yorumları unutmayınn bayys

♥️♥️

KAKAOLU SÜTÜM/YARI TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin