გაიგე თუ ვერა შეუყვირა კიმმა.
ემა სავარძელზე ჩამოჯდა და ისევ ბიჭევს გახედა ეხლა მათი თვალები ისევ ძველ შეფერილობას დაუბრუნდა.
კიმი-მკვდარია?
ჯიმინი— კი სისხლისგან დაიცალა და მოკვდა.
ემა ხვდებოდა რომ იმ საწყალ ბიჭზე საუბრობდნენ რომელიც სარდაფში ნახა.
ემა- მე წავალ...
კიმი- არ შთაგაგონებ რადგან ვიცი არავის ეტყვი ჩვენზე!
ემა- ნუ ღელავ არაფერს ვიტყვი
ემა წამოდგა ძირს მონასროლი მისი ტელეფონი აიღო და სწრაფად გაეცალა იქაურობაზ.
გოგონებისგან უამრავი შემოსული ზარი და შეტყობინება დახვდა იცოდა ისინი თიკასთან იქნებოდნენ ამიტომ პირდაპირ იქ წავიდა.
გოგონები ეგრევე ფეხზე წამოხტნენ როცა ემა შემოვიდა
სერა- აქამდე სად ხარ ან რატომ არ პასუხობდი ჩვენს ზარებს?
სერა- რახდება ვბერვიულობთ. ცუდი ამბავია რამე?
ნინა- ჩქარა დაიწყე ჩვენც გვაქვს სათქმელი შენთვის.
ემმა კაი გოგონებო ცოტა ნელა ეხლავე მოვყვები ყველაფერს მოკლედ...
ემამ მათ ყველაფერი უამბო გოგოები თან გაოცებულები იყვნენ თან არა მათთვის ჰომ არარის უცხო ზებუნებრივი სამყარო
სერა- ვიცოდი რომ რათაც საიდუმლო ჰქონდა მაგრამ მათზე აქამდე რატომ არ გვსმენია.
თიკა- ცხადია არგვსმენია ღმერთმა უწყის რა ასაკისები არიან ჩვენ კი 14 წლია ასაკში დავტოვეთ სახლი ნუ მე ჩემი ოჯახით გადმოვედი კორეაში მაგრამ თქვენ ოჯახებიც დატოვეთ.🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🔁. წარსული➡️
ოთხი პატარა მეამბოხე გოგონა რომელიც ცხოვრობდნენ მეორე სამყაროში სახელად თარაბათაიში მათ სურდათ ადამიანთა სამყაროში გაეგრძელებინათ ცხოვრება.
ქონდათ ტველაფერი უმაფრესუ სასახლეები სწავლობდნენ ზებუნებრივ სკოლაში იქ იყვნენ ჯადოქრები, მაქციები, მებრძოლები, სიზმრების მმართველები
ფერიები, აჩრდილთა მბრძანებლები, ცცოველთა მმართველები, მიწის წყლის ცეცხლის მბრძანებლები და ბოლოს ვამპირები სწორედ ვამპირები იყვნენ იქაურობის მმართველები ყველანი არა ჯეონები მმართველი დინასტია იყო. ყველაზებუნებრივ ჯგუფს ყავდა თავისი მმართველი ოჯახი გოგონები ჯადოქრების დინასტიებიდან იყვნენ კი ისინი ჯადოქრები არიან ემმაას ოჯახი კი მმართველი დინაატია იყო და არის.
ბავშვების სურვილით და ასევს მშობლებსაც სურდათ მათი მეორე სამყაროში გაგზავნა თან არიყვნენ ისეთ ასაკში მარტო წასულიყვნენ ამიტო მათ მურების ოჯახი გაჰყვა თან.
YOU ARE READING
სამყაროს დასასრულამდე მეყვარები...❤️
Romanceარ მინდა დაგასპოილეროთ‼️ ეს ჩემი პირველი ფიკია იმედია მოგეწონებათ🥺