Arin'den
2-3 gün falan geçmişti 20.yaş günümden.Fakat bu sabah evde karmaşıklık vardı.Bağırış sesleriyle uyanmıştım.Ne olduğunu anlamıyordum.Üstüme bir şeyler giyerek aşağı indim.Aşağıda uzun boylu, olgun,bembeyaz vampir tenli, simsiyah dağınık saçlı bir adam vardı.Babama bağırıyordu.Ben gizlice onları seyrediyordum.(YS-Yun Seo,B-Babam,A-Annem)
YS-Ya anlaşmaya uyarsın,ya da hepinizin canını alırım şurada!
B-LAN UZAK DUR BİZDEN!
Bu zaman yanlarına geldim.Adam beni baştan aşağı süzüyordu,dilini yanağının içinde gezdiriyordu.Bende etkilenmiştim.Vücudumun içi kıpır kıpır olmuştu.Ona bakıp gülümsedim ve o da bana gülümsedi.
B-Al paranı ve git!
YS-Ben para istemiyorum *gözleriyle beni işaretleyerek* bu güzelliği istiyorum.
B-Ha? Asla! Unut bunu tamam mı?! O daha 20 yaşına yeni girdi,lütfen istediğini yap bana ama ondan ve karımdan uzak dur!
YS-İsteğimi yerine getirmen gerek,yoksa..*silah çıkararak* İlk önce senin gözünün önünde bu ikisini öldürürüm,sonra seni öldürürüm*piç smile*.
A-Uzak dur bizden,lütfen,o daha küçücük bir kız..
YS-O zaman ona baba gibi bakarım,o tam bana layık bir kız..hemde fazlasıyla..
"Şeyy aslında kurtulmanız için iyi bir çözüm bence"
YS-*Babama dönerek* Karar senin.
B-*Derin bir nefes vererek* Peki...Kızım,..hazırlan...
YS-Ha şöyle..
B-Bizi rahat bırakacak mısın?
YS-İstediğimi aldım,ve borç bitti.
"Ben giyinip geliyorum"
B-İnanmıyorum,kızımız aşık mı oldu bu vahşiye?
A-Anlamadım ki..
B-Ama ilk önce düğün,sonra alacaksın kızımı.
YS-Hay hay,o zaman yarın düğün,fazla beklemeyi sevmem.
B-Peki Yun Seo bey.
Annem yanıma geldi.
A-Kızım,sen aşık mı oldun bu vahşiye?
"Şeyy ola bilir"
A-Kızım sen fizik öğretmenliği okumaya yeni başladın.Vaz mı geçeceksin?
"Bırakacağımı kim söyledi?"
A-Sen aklını kaçırmış olmalısın.
Çok uzatmayacağım gelinlik;
Eve döndüğüm gibi odama çıkıp uzandım.Hala şokun içinden çıkamıyordum.İlk gece nasıl olacaktı,bana dokunacak mı,iyi birisi mi,inanın çok zor.Bilinçsiz biriydim,bilmiyordum hiç bir şey.Bunu düşünürken uykuya dalmıştım.
•Sabah•
⏳Zaman atlama;Düğün⏳
Mutluluktan yerimde duramıyordum (duramıyorduk).Yun Seo elini bana uzattı ve;
YS-Bu dansı bana lütf eder misin güzelim?
Ona bakarak elini tuttum ve ayağa kalktım.Elini sırtıma yerleştirdiğinde vücudum ürperdi.
YS-Bu gece için sabırsızlanıyorum güzel kızım.Ha burada,bana babacık diye hitap edersen daha iyi olur ;)
"Tamam babacıkk"
YS-Aferim benim kızıma.*Dedi yanağıma naif bir öpücük kondurarak*
Nikah zamanı gelmişti.İkimizde evet demiş ve artık resmi olarak evliydik.Ailelerimiz ile vedalaşıp eve döndük.Arabadan inmek isterken Yun kapımı kapattı,kendisi indi ve kapımı açıp elini tutmam için uzattı.Elini tuttum ve tuttuğum anda kucağına aldı.
"AYYY! Yun bırak beni!"
YS-Şş sakin ol bebeğim,odamıza gidiyoruz,
Nihayet odaya geldik.Elini gelinliğime atarak çıkardı.Toz pembe iç çamaşırlarımı görünce yüzüme bakarak;
YS-Minicik bedenin var,pembe yakışmış o güzel bedenine..
"Yaaaaaa"
YS-Benimkilerini çıkarmak istermisin bebeğim?
"Olurrr"
Bende onun ceketini,gömleğini ve son olarak pantolonunu çıkardım.Beni yatağa bıraktı ve üstüme çıktı.Boynumu,dudaklarımı vakumluyordu.
YS-Aşkınla yanıp tutuşuyorum be güzelim,..
"Bende,bende senin aşkınla yanıyorum sevgilim"
Biz öpüşürken alttan elimi penisine götürüp okşadım,ara sıra sıkıyordum.
YS-Huh,mükemmelsin bebeğim,
"Sende sevgilim"
Sonra bir birimizin iç çamaşırlarını çıkardık.Yun bana haber vermeden içime girdi.Çığlık attığımda dudağıma yapıştı.Biraz sonra içimden çıkıp boşaldı.Sonra beni döndürerek arka deliğime girdi.
"Ahh yeter ahhh" (utandım lann)
Biraz daha yaptıktan sonra boşaldık ve birlikte duş alıp 2.turu da yaptık.Sonra yatağa girip bir birimize sımsıkı sarıldık.
Sonn🎀🎀🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓓𝓪𝓭𝓭𝔂'𝓼 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓰𝓲𝓻𝓵
Romance❝"𝐃𝐚𝐡𝐚 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝟐𝟎 𝐲𝐚şı𝐧𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐦𝐢ş 𝐠𝐞𝐧ç 𝐤ı𝐳 𝐯𝐞 𝟐𝟕 𝐲𝐚şı𝐧𝐝𝐚𝐤𝐢 𝐞𝐫𝐤𝐞ğ𝐢𝐧 𝐚ş𝐤ı"❞