-In sfarsit s-au terminat orele. Spune Taehyung cu zambetul pe buze. In sfarsit pot ajunge acasa cat mai repede si sa ma uit la serial. Tu ce ai vrea sa faci Jimin?
-Nu stiu. Nai vrea sa iesim intr un club? Il intreaba Jimin.
-Nu știu Jimine poate maine.
-Maine, maine uite asa fa i de fiecare data când te rog sa iesi cu mine.
-Ba nu e adevarat am iesit si cu tine. Spune Tae suparat.
-te rog sa iesi cu mine. Incepe sa se smioracaie jimin .
-Bine ies dar cu o conditie.
-Bine zi ce condiție vrei Taetae.
-Comditia este sa nu bei prea mult. Ai voie sa bei doar sa nu te imbeti, ai înțeles?
-Da am unteles acum hai acasa. Spune Jimin lui Taehyung si il ia de brat razamanduse de el.
Skip time
Taehyung deschide usa casei de unde se simtea un miros atat de bun .
-Ce bune mirose! Buna Jin! Ce gatesti bun?
-Fac carne la cuptor cu cartofi ondulati pe langa . Tu ce faci cum a fost la liceu?
-A fost bine doar ca disara trebuie sa merg in club cu Jimin. Namjoon unde este?
-Ca tot veni vorba de el sa-i spui ca este un bou cu patru picioare si ca gaseste mancare in frigider !
-Dar ce te-a mai facut si de data asta ?
-Pai eu il astept acasa ingrijorat ca nu stiam unde este si el ghici ce statea cu Yoongi si Jungkook in supermarket dupa soju.
-Am înțeles.Skip time
Deja este ora 8 iar Taehyung trebuie sa fie gata la 9 deci avea destul timp.
Merge la baie sa-si faca un dus, cand sa ajunga in dus ii suan telefonu.
-Alo! Spune Tae nesigur deoare ce era nesigur deoarece cine il poate suna la ora asta.
-Pregătește-te baby sa facem cunostinta? Se auzi vocea groasa care lui Tae ii dadea fiori pe spate.
-Du-te dracu de masichist te-ai tampit?
Intreaba tae cu frica. Hai pa.
Domnule cati nevuni imi poti da sa mai vad?
Spune tae si duap isi cintinua dusul , dupa ce termina de facut dusul si sa pregati il suna pe Jimin sa ii spuna ca poate veni sa il ia.
Impracamintea lui tae.Aude un claxon si cobora jos la parter inchide usa deoarece Jin era plecat fiind inca suparat pe Namjoon.
-Ce face pretenul meu sexy intreba jimin.
-Țineți complimentul deoparte labagistule!
-Bine, scuse!
-Bun hai sa mergem.
CITEȘTI
SECOND love|TAEKOOK|
RomanceCe se poate întâmpla de la o simpla noapte ferbinte . Daca esti homofob nu citi! CITITI SI VE-TI AFLA!