Assalamualaikum,
Mojzaa,
Online novel by;
Chahat Akhtar Shaikh💖.Mojzaa is soch me pad jati hai k ab wo abeer se kaise baat kare ek toh wo uske sath project karna bhi nahi chahti or dusra wo ab or jayada nakhre karta mojzaa k sath kam karne k liye.
mojzaa,
Samajh nahi a raha hai kya karu, kal baat karti ho.
Or mojzaa ghar chali jati hai.Abaan Aalimin or office k kuch members conference room me meeting kar rahe hai.
Abaan,
So i hope ek is project me ap sab apni jaan laga dengi because ye meri life ka sab se bada project hai so mujhe kisi ki choti si bhi laparwahi nahi chahiye.
Every one get it. Ok the meeting is over u all can go and start work.Abaan apni cabin ne jata hai or laptop par kaam karne lagta hai tabhi alimin izazat le kar abaan ki cabin me ati hai .
Abaan,
What happen?Alimin,
Sir wo meri marksheet ki copy or original dono le kar ayi ho ap dekh le than mai akbar uncle k pass submit kar dongi.Abaan,
Ohh finally yaha rakh do mai dekh longa.(wo table ki taraf ishara kar k kehta hai)Alimin papar table par rakh kar chali jati hai. Wo apni table par kaam kar rahi hoti hai tabhi uske bazu wali table par baithi ladki us se kehti hai.
Hii mera naam afreen hai new join n ap.
Alimin.
Afreen,
Good I am so happy mera sapna tha is company me kaam krne ka n dekho sach ho gaya ab bas abaan sir se milna hai suna hai wo bahut handsome or hot hai kya pata unka dil mujhpe a jaye or wo mujhe shadi kar le.Alimin uske baat sun kar halka sa muskurati hai.
Hmm right good luck. Acha toh ap kaam kar lo hum free time me apni or abaan sir ki shadi k bare me discuss karte hai.Afreen,
Nothing girl ( wo Alimin k chehre par pyar se marte huye kehti hai) maze le rahi ho mere chalo ye bhi thik koi pahle kaam phir pyar.
Dono apne kaam karne lagti hai.Aalimin bhi haste huye apne kaam par dhiyan dene lagti hai.
Yaha college me mojzaa abaan se baat karne k bare me soch rahi hoti hai tabhi abaan uski class me ata hai.
Hello girls.
Hii
Abeer,
Acha guys mai kiska partner ho project me sir ne bataya mera bhi name aya hai.Hmm mojzaa k partner ho tum abeer but agar ap chaho toh meri bhi help kar sakte ho.
Abeer,
Sure just come to me when ever u need my help.Girl,
sach me abaan tum sach me meri help karoge.Abeer, mojzaa k pass ata hai .
Abeer,
Look I know you don't want my help but i just won't to say that when ever u want just call me i am always ready to help you.
YOU ARE READING
mojzaa
Romanceye ek beautiful si love story hai mojza naam ki ladki ki kis tarah allah apne bande ki mushkil ko mojze k zarye khatam karta hai or kis tarah banda allah ki taraf badhta hai or sari mushkilen uski zindagi se khatam ho jati hai.