Kerem'den
"Beyler halısaha yalan oldu galiba"
Seb haklıydı, halısaha yalan olmuştu biraz. Ama çokta sikimde değildi çünkü Altay'ı görecektim.
"Keşke gitseydik yaa"
Miha'nın konuşmasıyla Emre hassiktir çekmiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Sahada iki top varsa oyun durur Miha."
Miha bu sözden sonra kendi kendine küfür etmiş, tam konuşacakken ise Ozan araya girdi.
"Neyse susun da evlere dağılalım amına koyayım, İcardi'ye yalvardım biraz, onun arabasıyla sizi ben alacağım."
Bu arada, İcardi zengin züppenin tekiydi. Onlarca arabası, Türkiye ve Avrupa'nın etrafında da evleri vardı.
Bugün de Edin hocayla buluşacağı için gelmeyecekti ve bu yüzden İsmail abisinden, Altay'dan bizi bırakmasını istemiş olsada Altay bizi sevmediği için reddetmişti. Sonra Ozan yalvar yakar İcardi'den Jeep'i güç bela almayı başarmıştı.
Bizde bir süre takıldıktan sonra evlere dağılmak üzere yola çıktık.
***
Duştan çıkıp hazırlanmaya başladığımda partiye sadece 1 saat kaldığını gördüm. Çok umrumda sayılmazdı, nasıl olda 2 dakikada hazırlanabiliyordum. Saçımı kurutup giyinmeye başladım.
Üstüme uzun kollu siyah bir gömlek, altımada aynı renkte bir pantolon giymiş, ve koyu renk deri bir kemer takıp gömleği de içime sokmuş, ayrıca da kolları dirseğime kadar çekmiştim. Saatimi taktıktan sonra parfümü sıkıp bizimkilerin gelmesini bekledim.
Beklediğim gibi de olmuştu, yaklaşık 5 dakika sonra bizimkiler gelmişti. İçeri girdim ve boş olan tek yere, orta yerin cam kenarına, Miha'nın yanına oturdum. Kısa bir sohbetten sonra gelmiştik. cam kenarında olduğum için arabadan ilk inenlerdendim. Altay ve Ferdi dışardaydı, sigara içiyorlardı.
"Ooo Kerem, janti olmuşsun abim."
Altay yine bizimle takılıyordu. Fakat ufacık hareketi bile kalbimi hızlandırıyordu.
"Sağol Altay abi."
Dedim abi kelimesini zorla söyleyerek. Ferdi'nin tarafına baktığımda ise her zamanki gibi Arda ile uğraşıyor, saçını bozuyordu. Çok durmadan diğerleri gibi içeri gidip bizimkilerin yanına geçtim.
"Arda nerde amına koyayım"
Tam İsmail'e cevap verecek iken Ozan araya girdi.
"Asıl Emre nerde oğlum, bir anda kayboldu"
Etrafa baktım. Harbiden Emre hiç bir yerde yoktu Volkan da yoktu aslında ama o an farketmemiştim
Umrumda değildi nasıl olsa, ben Altay'ı istiyordum.
Kendime ve Sebastian'a 2 vişne vodka aldım. İkimiz de ağır içkileri sevmezdik, tatlı olanları severdik.
İçerken bile hep Altay aklıma geliyordu. Ne oldu da bu kadar garip bi insana dönmüştü ki?
Anlamıyordum.
Sadece futbola tutkusu olan biri lise ortalarında karı kız meraklısı, sabıkalı birine dönmüştü.
Yine kafam gidiyordu.
Gecede ayık birisi lazımdı, ve eğer hepimiz sarhoş olursak Mauro'nun da Edin hoca ile randevusundan sonra siksen gelmezdi, yada gelemezdi.
Her ne kadar her şeyi unutmak istesem de ayık kalamazsam götümün elden gidebileceği ihtimali vardı, ve bu istediğim son şeydi.
Emre ve Volkan hala yoktu, Arda ise Ferdi ile birlikteydi. Her ne kadar Ferdi piçin teki olsa da, Arda'yı sevdiği çok belliydi, Arda için kendi arkadaşı ile kavga etmişti nasıl olsa.
İrfan sevgilisiyle içip takılıyor, Sebastian da Ryan'dan saklanmaya çalışıyordu, o sırada ise Mesut Ozan'a yavşıyordu.
Kalanlar daha beterdi, Rönesans tablosu gibi bir ortamdı.
Yavaş yavaş kafam gidiyordu, o yüzden içmeyi durdurup yüzüme su çarpmak için lavoboya gittim.
Tam telefonu tezgah'a koyup yüzüme su çarpacaktım ki, birinin içeri girmesiyle, hayır, dalmasıyla yerimden zıpladım.
Giren kişi Altay'dı, tabiri caiz ise yarrağı yemiş gibiydi. Boynunda izleri görünce ise derin bir kıskançlık hissettim fakat umrumda değil gibi davranacaktım.
"Kerem?.."
Altay'ın sesi her zaman beni benden alıyordu.
"Noldu abi?"
Abi kelimesini zorlayarak söyledim. Fakat böyle olması gerekiyordu.
Sağa sola bir şey arar gibi bakmaya başlayınca tek kaşımı kaldırdım. Aşırı sarhoştu.
"Sikim nerde Kerem?"
Ona 2 saniye avel avel baktım. Sikini mi arıyordu cidden?
"Abi ben ne bileyim senin sikin nerde amına koyayım."
Altay hala tuvalette sikini ararken ben de yüzüme su çarpıyordum. Alkolün etkisi hala vardı ama sanırım geçmeye başlamıştı.
Bir anda Altay'ın beni gömleğimden tutup duvara yapıştırmasıyla inledim
"Sikimi sen mi çaldın lan Kerem?"
***
Eveet burda bitirmeyi tercih ettim
geç geldi biliyorum ama ilham gelmiyor, zorla yazıyorum birazoy ve yorum atmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Numara, Alker
General FictionKereme anonim bir numaranın yazmasıyla ortalık karışır...