1-Kumarhane

56 5 0
                                    

Haaland'dan

Yine aynı oyun için, Rus Ruleti için, gelmiştim bu yere. Girmeden önce kapının önünde biraz beklemeye karar verdim, Nasılsa 1 saat erken gelmiştim. Bu kumarhanede sadece zenginlerin oynayabildiği oyunlar vardı ve Rus Ruleti'de bunlardan biriydi. 

Bu oyuna girmeden önce bir kağıda -ya da senete- imza atardınız ve ondan sonra ancak girebilirdiniz. Bu oyun normali ile genel olarak aynıydı ama bi fark vardı, 2 kişi değil genelde sayıları 10-15 arasında değişen gruplarla oynardınız.

Oyun masasına oturduğunuzda (masa genelde yuvarlak yada oval bir masa olurdu) oyun başlardı. Masada sadece 5 veya 6 kişi kalana kadar oynamaya devam ederdiniz. Oyun bitince ise, ölenlerin buraya gelirken imzaladığı senet sayesinde, ölenlerin servetlerin %5'i kumarhane giderken kalanı ise hayatta kalan kişilere bölüştürülürdü. 

Medya'ya servis olmasın diye de cesetler yok edilir, onlar da kayıp ilan edilirdi. Genelde Rusya'da olurdu ama şu an iç karışıklıklar yüzünden Kuzey Kıbrıs'taydık. 

Oyunun başlamasına 15 dakika kala bende masaya oturdum ve en son gelecek olan kişiyi beklemeye başladım. Acaba kimdi, nereden, neden gelmişti? Kafamda bu düşünceler dolaşırken kapının açılmasıyla şoka girdim. Kapıdan içeriye giren kişi uzun zamandır görmediğim kişiydi:

Jude Bellingham.

 Gelip tek boş yere, sol yanıma, oturduktan sonra onun neden burda olduğunu sorgulamaya hatta onun gerçekten Jude olduğunu idrak etmeye zaman kalmadan oyun başladı.

Yazardan

Kurpiyer kız, masada duran altıpatları eline aldı. Cebinden bir mermi çıkarıp içine yerleştirdi ve topu çevirdi. Ardından Jude'a verdi.

Jude elini tetiğe koydu, bir an tereddüt etsede tetiği çekti. Mermi ona denk gelmemişti.

Sırada Erling vardı. Jude'un elinden tabancayı alıp kendi kafasına dayadı ve Jude'un aksine tereddüt etmedi, direk tetiği çekti. Mermi onada denk gelmemişti.

Erling silahı yanındaki kişiye verdi. O da Jude gibi tereddüt etse de silahı başına koydu ve tetiği çekti.

Silah ona patlamıştı. 

Bu sahneden sonra Jude'un ne kadar korktuğunu görebiliyordu Erling. Elini onun kendi bacağındaki eline götürdü, hafifçe elini sıktı.

"Burda ölürsen bende yanına gelirim"


***

Evet Alker ficine bölüm atmaktansa yeni fic yazdım
Fazla Bellingham x Haaland fici yoktu bende yazayım dedim
neyse sizi seviyorym iyiki varsınız
oy atmayı unutmayın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Russian Roulette- Haaland x BellinghamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin