yüzlesme

37 4 0
                                    

Taehyung Jimin'in hikayesini görmüştü. Çalıştığı yerin konumunu atmıştı. Hızlıca arabasının anahtarını alıp dükkana doğru sürmüştü.

Yarım saat sürenin ardından Taehyung park etmiş ve dükkana girmişti.

Birkaç kişinin olduğu dükkan gayet iyi işliyordu.

Taehyung maskesini çıkarmış nefes almıştı.

"T-Taehyung?"

Bir genç Taehyung'un karşında dikilmişti.

"Jimin burada mı?"

"Evet lavaboda"

"Bekliyorum"

"Aslında otursanız daha iyi"

Taehyung karşındaki gencin dediğini yapmıştı.

"Noluyor?"

"Jimin başta sizin Taehyung olduğunuzu öğrenince şoka girdi bir süre sonra ağlamaya başladı çünkü kendini çok kötü hissetti. Sizin karşınızda aklı sadece fesat çalışan biri olarak gördü. Diğer saplantılı hayranlarınızdan farkı olmadığını düşündü ve sonra..."

"Sonra?"

"Sizin biraz sexual mesajlarınız onu ereksiyona soktu. Bugün normalde kızgınlığı bitmiş olması lazımdı ama bitmemiş"

"Ereksiyonda mı hâlâ?"

"Birazdan çıkar. Müşteri oldugu için eğer boşalmazsa içinde tutuyor dükkanı kapatınca hallediyor"

"Sen Eunwoo musun?"

Karşındaki çocuk gülünce Taehyung yandan gülmüştü.

"Jimin'i sikine kadar tanıyan çocuk"

"Birlikte büyüdük biz"

"Tamam ama onun karşısında bir beta olarak nasıl rahatsın? Dün resmen boşaldığını görmüşsün"

"Sadece dün mü? Senin konuşmanı izlerken yanımda ıslandı o"

Taehyung sinirlenmeye başlıyordu.

"Tamam kokunu salma bana sakin ol. Benim zaten kocam var. Mühürlüyüm. Jimin'den etkilenmiyorum"

"O zaman kocanın deliğindeki menilere bak Jimin'in de-"

"Taehyung"

Gözlerim önce dar bir beyaz şortun ortasındaki şişen penise takılmış ardından yukarı çıktığımda ağlamaktan dudakları ve gözü şişmiş Jimin'i görmüştüm.

Etraf fazla ağır ahududu kokuyordu. Ve ne kadar ağır koksada beni eritiyordu.

Kurdum haraket etmeye başlamıştı.

"Bize izin verir misin Eunwoo"

Jimin'in sözü üstüne Eunwoo yerinden kalkmış ve Jimin sandalyesini Taehyung'un yanına çekmişti.

"Neden buradasın?"

"Mesajlarıma cevap vermedin bende geldim"

"Taehyung benim kafam karıştı"

"Neden bebeğim"

"Sen gerçekten iğrenmedin mi benden? O diğer hayranlardan ne farkım ka-"

"Jiminn yapma böyle artık. Ben seni seviyorum. Sana aşık oldum"

Jimin'in gözleri dolmuştu.

"Bir nsfw hesabına aşıksın"

"Bir insana aşığım"

TOUCH MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin