Herkese selam. öncelikle diğer kitabı niye sildim kısacası aramızda anlaşamıyoduk ve ayrıldım. Ve aklıma daha güzel bir kitap yazmak geldi^^ ve bu bir tanıtım bölümü olucak!
Ana Karakterler: Yui(sude) Yeoi(erva) Nap(emir)
Ana karakterlerin sevgilileri: Yui(yok...) Yeoi(birisinden hoşlanıyor ismi Dumi diğer ismi Arda) Nap(birisinden hoşlanıyor ismi Leo diğer ismi Ahmet)
Yeoi:Su tanrısı.. :
Buna benziyor pek bulamadım :D
özellikleri:Su ile yapamadığı şey yok.. saç rengi duygusunu belirtir. Utandığı zaman ateşe döneşebilme özelliği var.. bu oran 100%20.04 dür.Diğer özelliği sinirlenip, üzülünce sacı beyaza döner ve özelliklerini 1 gün boyu kullanamaz.. kılıç.. bir adet kılıça sahip. Genellikle bu kılıçı 1 gün gücünü kullanmadığı zamanlarda kullanır. Ama en çok portal acmakta..
Nap:Ateş elementi.. :
özellikleri:Genelde ateşlere almış kemik saldırıları yapar.Ama en çok büyü işine odaklıdır.. Ateş topları yaparak karşındaki herhangi birşeyi 1 dakikada yok edebilir.. Ve en büyük özelliği ise bir hayvanı var. oda bir ejderha. Orta boylu bir canlı. Ateş fışkırtıyor yada başkasının kılığına girebiliyor.. En kötü özelliği yok.
Yui:Hava tanrısı..
(normalde sacları gri ama bulamadım..)
özellikleri: Hava tanrısı araladından en zeki ve sakin olanıdır. Rüzgarı ve varlıkların adımlarını kontrol edebilir. Bulutlarla ucabilir-uyuyabilir. Bir tane deyneği var. onunla zamanı durdurabilir yada geçmişe/geleceğe gidebilir.. en kötü özelliği ise kendisini kötü hissettiği zaman tahmin edemeyeceğiniz yağmurlar başlar..Dumi:Su tanrısı..
(saçları ve gözleri mavi sayın pilis🤛🏿😞)
aslında özellikleri her su tanrısında olduğu gibi aynı. Ama.. malesef çok soğuk biridir,sadece sevdiği kişilerin yanında kudurur,pek yeteneğini kullanmaz çünkü genellikle büyü işiyle uğraşır.
Leo:Ateş elementi..
(evet.. emir gay NO LİNÇ!!!!!!)özellikleri aynı. Ama çok küçük samimi gözüksede içten içe çok sinirli biridir. Özellikle sevmediği bir şey olunca.. etrafta alevler cıkmaya başlayabilir..
EVET! bu ilk güzel kitabım olucak:3 hafta sonu yeni bölümle görürüşürüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mavi gül...💫
ActionRomantizim, savaş, drama, tehtit, kandırılma ile karışık bir kitap..