.. ~
Selam ben Yeoi.. 17 yaşındayım evrensel yaşım 158.. Su altı şehrimizde olan savaş sonucu ailemi kaybettim.. Ve su portalım sayesinde çok değişik bir adaya geldim, buradı adaya pek benzemiyordu.. evler dolu.. marketler.. hayvanlar... ve ejderha lar... heryer buz tutmus bir yandan herkes gülüşüp duruyorlardı? burası neresi böyle?? Sanırım biraz gezmem gere- AHG? O NE ÖYLE?! KEMİK Mİ? KEMİK NE ARAR BURDA..?!
Nap:Seni korkuttum mu? iyimisin?
Yeoi:Sende kimsin? burası neresi? ve o kemik de neydi öyle?!
diyerek su topu oluşturdum.. savunma amaçlı-
Nap:S-sen su tanrısımısın..?
Yeoi:Bu seni ne kadar ilgilendirir?!
Nap:Hayır sadece sordum.. ben nap! diğer ismim emir tanıştığıma memnun oldum!
Yeoi:B-bende yeoi.. diğer ismim erva..
su topunu yok ettim..
Nap:Sacların çok güzel dokuna bilirmiyim?
Yeoi:Tabisaçlarımla oynamaya başladı çok hoşuma gidiyodu :D
Yaklaşık 5 dakika sonra bulutun üstüne bir kız olduğunu fark ettim.. kendisi zincirlenmiş öylece duruyordu neden? onu kim zincirlemişti? ne yapmıstı? sucu neydi? diye soruyordum içimden..
Nap:O kıza bakıyorsun değil mi?
Yeoi:Evet.Neden zincitlendi?
Nap:O üzgünken kendisini zincirler.. çünkü birisini üzmekten korkuyor, aslında üzdüğü insan yok.. o öyle sanıyor
Yeoi:Tanışıyormusunuz?
Nap:Kendisi insani yıl 3 bu evrede 200 senedir tanısıyoruz
Yeoi:Çokmuş
Nap:Adı sude diğer takma adı yui hava tanrısı ve en nadir görülen tanrılardan biri. Herkes onunla konuşurken dikkatli konuşuyor.. çünkü kralın kızıyla arkadaş ve her an arkadaşıyla ilgili uorum yapıldığında susmaları için elinden geleni yapıyor..Kız cidden çok güzel ve şanslı.. bunu neden kendisine yapıyor ki?
Nap:Yanına gidelim mi?
Yeoi:PekiYui nin yanına ışınlandık ve sakince bize bakıyordu. Sanırım beni garip bulmustu yada ilk defa beni gördüğü için şaşırmıştı..
Yui:Nap sana yanıma gelmemeni söylemiştim..
Nap:Yui hadi ama.. bak yeni bir ziyaretçi geldi hem..
Yui:..Kafasını başka yöne doğru çevirmişti sanırım beni istemiyordu..
Yeoi:Nap sen onunla kal ben biraz burayı geziyim
Nap:Oh- pekala bana ulaşırsın sonra
yeoi:tamamdırDiyerek aşağa atladım, su merkürümü oluşturarak kasabayı gezmeye başladım..
Taki.. kasabaya gelen bir ucan devasa merkür görene kadar..
Part3?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mavi gül...💫
ActionRomantizim, savaş, drama, tehtit, kandırılma ile karışık bir kitap..