Müharibədən əvvəl

14 5 0
                                    


1910 cu illər - Dünya evvəlki kimi deyil texnolagiya əvvəlkinə nisbətən çox gəlişmiş , moda və kültür zamanı başlamışdı amma buna baxmayaraq ölkələr arasındaki problemlerdə bir o qədər çoxalmışdı . Bəs dünyada nə baş verir - İngiltərə heç olmadığı qədər güclənmiş və dünyadaki ən güclü donanmaya sahib olan dövlət olmuşdu , Almanya isə bu qısqanır və bütün bunları ələ keçirməy üçün bir qıvılcım axtarırdı ,Fransa isə almaniyanın özündən aldığı torpağları geriyə istəyirdi bunuda tək başına edə bilməyəcəyini bildiyindən özünə güclü bir mütdəfiq heçmişdi bu dövlət rusiya idi rusiya demişkən  Rusiyadan bəhs edəy , Rusiya əvvəllərdə olduğu kimi sıcak denizlerə erişmek istəyirdi , Osmanlı imparatorluğu isə əvvəlki gücünü geriyə istəyirdi ancaq bu nu eləməsi çox çətin idi çünki osmalı avropada olan torpağlarını 93 harbi , 1 ci balkan savaşı, 2 balkan savaşı kimi döyüşlərdə itirdiyindən çox zəyifləmişdi , Avustraliya - Macaristan imparatorluğuda güclənməy istəyirdi amma bunu etməsi çox çətin idi çünki öz daxili problemləri ilə məşğul idi ölkəsində əhalinin çoxu başqa xalqlardan idi ona görədə müstəqil olmaq istəyirdilə , italiya isə ərazisini böyütməy istəyirdi.  belə bir vəziyətdə dünya müharibəsinin çıxması üçün 1 qıvılcım lazım dı.

  belə bir vəziyətdə dünya müharibəsinin çıxması üçün 1 qıvılcım lazım dı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
1 ci dünya müharibəsiWhere stories live. Discover now