Almanlar müharibənin Antanta dövlətlərinin zeyrinə dəvat etdiyini görəndə özünə yeni müttəfiqlər axtarmağa başladı Almanlar ittifaq dövlətlərində ilk olaraq İtaliyanı görməy istəyirdilər çünki Afrikadaki torpağları sayəsində Almanlara afrikada olan İngilis və Fransız müstəmləkələri ilə apardığı mübarizədə kömək edə bilər həm Aralıq dənizində olan donanması ilə İlgilis və Fransılara böyük problemlər yarada bilər həmdə bir başa Fransızlarla sərhədi olduğundan Fransızların qüvvələrini ikiyə bölə bilərdi . İtalya ilk başlarda İttifaqlara yaxın davransada sonralar İngilis və Fransızların müharibənin sonunda İtalyaya daha çox torpaq təklif eləməsi nəticəsində Antantaya qoşulmuşdu . Almanlar İtalyanları düşmən tərəfə keçdiyini öyrənəndə Osmanlı ilə əlaqə saxlamağa və müharibəyə İttifaqların yanında qoşulması üçün basqı uyqulamağa başladı ölkənin sultanı 5 ci Mehmed müharibəyə qoşulmaq istəmirdi qoşulmağa məcbur olsa belə Antanta tərəfində qoşulmaq istəyirdi ancaq ölkədəki paşalar sultanı sıxışdıraraq İttifaqların yanında müharibəyə qoşulmağı təklif edirdi çünki onlar düşünürdülərki Almanların moderin silahları və yeni nəsil dəmir yolları ilə osmanlı sürətlə güclənəcəy və müharibədən qalib ayrılacaqdı . Sultan ilk olaraq İngilislərlə görüşmələr edərək Antantaya qoşulmaq istədi ancaq tək şərti o idi ki , pulunu ödədiyi və hələdə ala bilmədiyi donanma gəmilərini təhvil alacaqdı ancaq İngilislər həm bu gəmiləri Osmanlılara vermək istəmir həmdə Osmanlıların əlində olan və neftlə zəngin olan indiki İraq , Suriyə , Kuvet , Hicaz bölgəsini , İsrail , Fələstin , Lübnan kimi böləgəri ələ keçirməy istədiyindən Osmanlıların Antanraya girmə istəyini qəbul etmir. Bu vaxtda Aralıq dənizində İngilis və Fransız donanması lə Alman donan ması dəniz müharibəsinə başlayır bu müharibəni Antanta qüvvələri udur və Almanların iki gəmisi goben və Brest Love Osmanlının çanakkale boğazına sığınır. Osmanlı paşaları bu gəmilərin adını Yavuz və Midilli olaraq dəyişdilər və aldığını açıkladılar . sonra isə bu gəmilərlə Rusların krım böləsini vurmağa başladılar və rəsmi olaraq müharibəyə girmiş oldular . Osmanlı ilk olaraq öz ordusu ilə Qafqazdan hücum edərək Rusları geri püsgürtməy istəyirdilər amma çətin qış və əsgərlərin qışa uyğun paltarları olmadığından çoxu tələf olur . Ruslar Alman və Avstriya - Macaristan cəphəsinə gözləniləndən tez gəlmişi və Almanların buraya göndərəcəy əlavə əsgəri yox idi buna görədə Avstrya - Macaristan bir plan qururlar Almanlar Fransa və İngiltərəni , Avstriya -Macaristan isə Ruslar və serbiyalıları məğlub edəcəkdi ancaq Avstriya - Macaristan imparatorluğu Rusları məğlub edə bilməmiş və böyük torpaq itkiləri vermişdi Rusların öhtəsindən yenə Almanlar gələcəydi və Rusları geriyə püsgürtəcəydi. Almanlar ayrıca Fransa cəphəsində də irəlləyişlər qət edərək Paris şəhəri yəni Fransanın paytağtı qabağınacan gəlmişdi ancaq bu nöqtədən sonra Fransızlar geri çəkilməyi yox ölməyi seçmişdilər və qarşı ataka keçərək almanları azda olsa geriyə püsgürtmüşdülər .
YOU ARE READING
1 ci dünya müharibəsi
Fiction Historique1 ci dünya müharibəsi başlamazdan əvvəl dövlətlərin vəziyəti