7 yaş

4 1 0
                                    

O kadar küçüktü ki ve o kadar çirkin yıkarken bile korkuyorlardı. Hergün minik kızı yıkamaya teyzesi geliyordu bir tek o anlamıstı o kızın nasılda güclü olduğunu yıkarken ayaklarını yere nasıl kuvvetle direyişinden .. Babası annesi ve kendisinden 5 yaş büyük olan abisiyle büyümenin telaşındaydı . Narin , kırılgan , inatçı ve hırslı bir kız çocuğuydu . Annesi katı kuralları olan titiz ve sinirli babasıda tıpkı annesi gibi katı kurallı titiz ve sinirliydi . Çocukları onlara her zaman saygılı olsunlar istiyorlardı . Küçük kız büyümeye başlamıştı artık bir şeylerin farkına varabiliyordu . Yanında tek arkadaşı abisi vardı hergün ikisi saatlerce oynarlardı . Annesi çok hastaydı devamlı bayılıyor kalbi sıkışıyordu . Küçük kız annesini o halde gördükçe korkuyordu annesiz kalmaktan . Her gece acile giden annesinin arkasından saatlerce gözyaşı dökmekle kalıyordu . Annesinde hem kalp hem epilepsi rahatsızlığı vardı . Aynı zamanda birde bel fıtığı eklenmisti tüm bunlara . Küçük kız 7 yaşına gelmişti . Maddi olanakları gayet iyi olan bu küçük ailenin içerisinde tam bir huzur yoktu . Anne ve baba birbirlerine bağlı ve aşık değillerdi . Görücülük ile olmuş bir evlilik kücük yaşta gelin olmus bir anne katı kuralları ve sevgisini göstermeye çekinen bir baba.. Ve birgün bir olaydan patlak vermişti tüm birikenler . Annesi evi terk etmiş kücük kız doğduğunda 40 gün onu yıkamaya gelen teyzesinin evine gitmişti . Babası ona yani annesine tokat atmıştı . Ağabeyi ve babasıyla kalmaya başlamıştı kücük kız . Çünkü okulu vardı . Halası geliyor giydiriyor yediriyor onlara bakıyordu ama annelerini özlüyorlardı. Haftasonları teyzelerine annelerinin yanına gidip orada kalıyolardı . Her iki çocukta anne ve babası tekrar bir araya gelsin çok istiyorlardı. Ve babası gereken adımı atıp elinde çiçekle annelerini eve geri getirmek için konusmaya gitmişti . Çocuklar için bir umut oldu o gün . İkiside Çocuktu sonuçta olup bitenin tam olarak farkına varamasalarda jep bir arada olalım isteyen iki çocuk . Anneside çocuklarının hatrına olduğunu düşünerek eve geri dönmeyi kabul etmişti . Asıl olaylar o günden sonra başlamıştı . Küçük kızın kaderi aslında tam olarak o günden sonra çizilmişti sanki..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat Acır mı ❓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin