Šiąnakt miegojau balkone. Ta prasme... Ne savo noru. Taip nutiko, kad balkono durys užsitrenkė. Kai aš buvau balkone...
Na išmiegojau. Na rytas. Na man į mokyklą, o savijauta tai chuj pajmjoš jei nesi miegojęs ant nestiklinto balkono grindų naktį su +4. Nuėjau į mokyklą susivėlęs (laiko neturėjau šukuotis) ir su pledu. Nes man šalta. Ši savaitė buvo Disney ir šiandien buvo galima apsirengti Disney. Nu daug žmonių buvo ten visokiom Snieguolėm, Fionom, Žaviaisiais. O aš sugalvojau atmazą kodel taip atrodau.
Sakiau, kad aš šitaip jaukiai žiūriu Disney filmus. Visi buvo patenkinti, džiaugės kaip originalu ir kaip faina. Aš net aprangos konkursą laimėjau ir gavau didelį šokoladą. Nors net nežinojau, kad toks vyko ar, kad dalyvavau.
Nu žodžiu mano diena kaip ir gerėja, gerėja... Šokoladą pamečiau, visi sveikinas, giria kostiumą. Kuris jei prisiminsim tai mano balkoninis. Aš šeip optimistas iš prigimties tai jau galvoju koks puikus vakaras bus... Ir tada bam! Aš einu į relax zoną pailsėt per langą, o vienas vaikinas ten jau yra. Aš nieko prieš. Tai bendra patalpa, visi gali ten būt. Bet aš jį pažįstu - tas pats pydars kur lakstė kažkada su Kupidono kostiumu ir ne kartą mušėsi su manim. Bet pas mus dabar (jo iniciatyva) taika. Taip kaip ir ok turėtų būt.
Aš pasisveikinau, o anas atsistojo. Ir ką jūs galvojat? Priėjo ir sako man "hm... Kaip man patinka kai jūs taip atrodot..." Aš toks lėtesnio mąstymo kartais. Kaip pastebėjo čia dažniau besilankantys skaitytojai. Tai krč, aš išsižioju "ką?". O tas nusijuokė, papurtė galvą ir paėmė ir mane pabučiavo!
MANE.
VAIKINAS.
Ne nesupraskit... Aš (jau) nieko prieš gėjus. Bet aš tai ne toks... Man mergos patinka! O jis... Va taip... Tada vėl nusijuokė ir išėjo.
Nu žodžiu. Nežinau a čia mano penktadienio vakaras ir toliau bus gražus. Po tokio šoko tik butelys degtinės ir iki komos.
Tai tiek šito nevykusio veikėjo nuotykių kol kas...
YOU ARE READING
Tylusis_Skaitytojas. Laikas kalbėti. Ir vėl.
Non-FictionAš ir vėl kalbu. Ką čia pasakyt dar?