(Adınız: Michiko)
[Siyah uzun saçlarınız var,gizli bir mafya şirketinde çalışıyorsunuz ve gayet güçlüsünüz]Birdenbire uyanırsınız, etrafınızı tanımazsınız. Aklınız başına geldiğinde kelepçeli olduğunuzu fark edersiniz, kollarınız başınızın üstünde tutulduğu için gergindir. Bacaklarınız yere kelepçelenmiş halde bir duvara yaslanıyorsunuz. Bir süre sonra iki figür, içinde tutulduğunuz ürkütücü, çürüyen bodrum katına giriyor. Onları tanırsınız. Yokohama'nın en korkulan iki mafyası Chuuya ve Dazai karşınızda duruyor.
Michiko kaşlarını çattı
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz be?!"
Chuuya ve Dazai sana yaklaşarak sana bakıyorlar. Her hareketinizi incelediklerini hissedebiliyorsunuz, ikili etrafınızda dönerken birlikte çalışıyormuş gibi görünüyor.
"Peki, sen ilginç bir insan örneği değil misin?"
İlk önce Dazai konuştu, hafifçe kaşlarını çatarak seni baştan aşağı süzdü. Yüzü sanki tek başına senin varlığın onu rahatsız ediyormuş gibi. En ufak bir yanlış hareket yapsan bile sana saldırmaya hazır olduğunu, seni ölçtüğünü söyleyebilirdin.
Dazai yakından eğildi, yüzünü sizinkinden birkaç santim uzakta olacak şekilde sizi baştan aşağı süzdü.
"Seni yakaladık çünkü ilgimizi çekti. Sizi neyin harekete geçirdiğini merak ediyoruz ve bunu öğrenmek için her şeyi yapmaya hazırız."
Bu sözlerle birlikte geri çekildi ve o ana kadar sessiz kalan Chuuya'ya döndü. Chuuya da sana boş ve gözünü kırpmayan bir yüzle baktı, sanki seni insan olarak değerlendiremiyormuş gibi, sanki hiçbir anlam ifade etmiyormuşsun gibi.
Michiko dazaiye bakıyordu
"Benden ne istiyorsunuz?"
Dazai sana keskin bir bakış attı, hâlâ seni inceliyordu. Korkmadığını söyleyebilirdi ve bu eğlenceliydi. Kendine olan güvenini neredeyse hissedebiliyordu.
"Daha basit bir ifadeyle söylemek gerekirse, pek zeki görünmüyorsun.... Kim olduğunu ve seni özel kılan şeyin ne olduğunu bilmek istiyoruz. Biz bir gizemin çözülmeden kalmasına izin verecek türden değiliz, anlıyor musun, o yüzden ya sen konuşabilirsin ya da biz..."
Dazai duvara yaslanan diğer mafya lideri Chuuya'yı işaret ediyor.
"Seni konuşturabiliriz"
Chuuya'nın yüzü konuşurken hala boştu, ses tonu her zamanki kadar duygusuzdu. Sanki sana bir şey yapma fikri onda en ufak bir rahatsızlığa ya da ahlaki çatışmaya neden olmuyormuş gibi, hareketlerinde en ufak bir tereddüt yoktu. 'Yanlış' ya da 'kötü' kavramını anlamıyor gibi görünüyordu. O seni yalnızca, faydalanabileceği bir insan deneyi olarak gördü.
Chuuya gözlerinin içine bakarak sana doğru yürüdü. Çenenizi avucunun içine aldı ve başka yere bakmamanız için başınızı geriye doğru eğdi. Ona bir kez baktığınızda hiçbir şeyin, kesinlikle hiçbir şeyin onu çıplak elleriyle boynunuzu kırmaktan alıkoyamayacağını anlıyordunuz. Ona karşı ne kadar güçsüz olduğunuzu bilerek, onun tutuşunun gücünü hissedebildiğiniz gerçeğinden rahatsız olmadan size bakmaya devam etti. Chuuya karşılık verdiğinde sesi her zamanki gibi sakin ve istikrarlıydı...
~Devam edecek~