~2~

9 1 0
                                    


Т/и:Ащь...
Пᴩᴏɯиᴨᴇᴧᴀ дᴇʙуɯᴋᴀ ᴄᴇбᴇ ᴨᴏд нᴏᴄ
Джᴏ:чᴇᴦᴏ ᴛы ᴛᴀʍ бубниɯ уᴩᴏдинᴀ?
Нᴀдᴄʍᴇхᴀяᴄь нᴀд дᴇʙуɯᴋᴏй ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴨᴀᴩᴇнь ᴨᴏᴄᴧᴇ чᴇᴦᴏ ᴨнуᴧ дᴇʙицу нᴏᴦᴏй ᴨᴏ ᴩᴇбᴩу.
Тᴀ ᴧиɯь ɜᴀɯиᴨᴇᴧᴀ ᴏᴛ бᴏᴧи нᴏ ᴨᴀᴩню быᴧᴏ нᴀᴨᴧᴇʙᴀᴛь нᴀ ᴇё ɯиᴨᴇния и бᴏᴧь ᴨᴏ϶ᴛᴏʍу ᴏн нᴀᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴩᴀɜʙᴇᴩнуᴧᴄя и уɯёᴧ чᴛᴏб нᴇ ᴄᴏɜдᴀᴛь нᴀ ᴄʙᴏю ɜᴀдницу ᴨᴩᴏбᴧᴇʍ.
Т/и:идиᴏᴛ чᴛᴏб ᴛы ᴨᴏдᴏх нᴇнᴏᴩʍᴀᴧьный.
Пᴩᴏᴋᴧинᴀᴧᴀ дᴇʙуɯᴋᴀ ᴨᴀᴩня.
Кᴀждыʍ днёʍ ᴇй хᴏᴛᴇᴧᴏᴄь ᴨᴩидуɯиᴛь ϶ᴛᴏᴦᴏ чᴇᴩᴛᴀ ʙᴄё бᴏᴧьɯᴇ и бᴏᴧьɯᴇ нᴏ ʙᴏᴛ бᴇдᴀ ᴏн ᴇё ᴄиᴧьнᴇᴇ  и бᴏᴧьɯᴇ. Дᴇʙицᴀ ʙᴄᴛᴀᴧᴀ иɜ хᴏᴧᴏднᴏй ɜᴇʍᴧи и ᴨᴩᴏɯᴧᴀ нᴀ ᴧᴀʙᴏчᴋу ᴄ ʙидᴏʍ, нᴀ нᴇбᴏᴧьɯᴏй ɸᴏнᴛᴀнчиᴋ ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴄ ᴋᴀждыʍ днёʍ ᴨᴏᴋᴩыʙᴀᴧᴄя ᴩᴀɜᴧичнᴏй ɜᴇᴧᴇнью.
Т/и:и нᴇ ᴄᴛыднᴏ ᴧюдяʍ нᴀ ϶ᴛᴏ ɜᴩᴇᴧищᴇ ᴋᴀждый дᴇнь ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь? Тᴩуднᴏ ᴨᴏдняᴛь ᴄʙᴏй хᴀʍᴄᴋий ɜᴀд и ᴨᴏчиᴄᴛиᴛь ϶ᴛᴏᴛ ɸᴏнᴛᴀн?
Вᴏᴩчᴀᴧᴀ дᴇʙуɯᴋᴀ ʙᴇᴛь ᴄ ᴋᴀждыʍ днёʍ ʙᴄё бᴏᴧьɯᴇ ɜᴇᴧᴇни нᴇ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ᴛᴏ чᴛᴏ дᴇʙуɯᴋᴀ ᴏчищᴀᴇᴛ ɸᴏнᴛᴀн.
И ʙ ϶ᴛᴏᴛ ᴩᴀɜ нᴇ ᴏбᴏɯᴧᴏᴄь бᴇɜ ᴏчиᴄᴛᴋи.
Дᴇʙицᴀ ʙᴄᴛᴀᴧᴀ ᴄ ᴧᴀʙᴏчᴋи и ᴏᴛᴨᴩᴀʙиᴧᴀᴄь ᴋ ʍᴀᴧᴇньᴋᴏʍу ᴄᴀᴩᴀйчиᴋу ᴦдᴇ жиᴧᴀ ᴨᴏжиᴧᴀя жᴇнщинᴀ, ᴏнᴀ ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴨᴏʍᴏᴦᴀᴧᴀ ᴛ/и иᴧи жᴇ ᴛ/и ᴨᴏʍᴏᴦᴀᴧᴀ ᴇй.
Т/и ᴨᴏᴄᴛучᴀᴧᴀᴄь ʙ дᴇᴩᴇʙянную дʙᴇᴩь ᴨᴏᴄᴧᴇ чᴇᴦᴏ уᴄᴧыɯᴀᴧᴀ ʍиᴧый ᴦᴏᴧᴏᴄ бᴀбуᴧи.
Бᴀбуɯᴋᴀ:ʙᴏйдиᴛᴇ.
Т/и нᴀчᴀᴧᴀ ᴏᴛᴋᴩыʙᴀᴛь дʙᴇᴩь ᴏᴛ чᴇᴦᴏ иɜдᴀᴧᴄя ᴄᴋᴩиᴨ ᴄᴛᴀᴩᴏй дᴇᴩᴇʙяннᴏй дʙᴇᴩи.
Т/и: Здᴩᴀʙᴄᴛʙуйᴛᴇ ᴋᴀᴋ ʙы ᴨᴏжиʙᴀᴇᴛᴇ?
Бᴀбуɯᴋᴀ:ᴨᴩиʙᴇᴛ ʙнучᴇньᴋᴀ ᴨᴏжиʙᴀю нᴏᴩʍᴀᴧьнᴏ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ʙᴏᴛ нᴀчᴀᴧи нᴏᴦи ᴨᴏбᴀᴧиʙᴀᴛь ᴨᴏ϶ᴛᴏʍу нᴇ ʍᴏᴦу ᴄᴇбᴇ ɜᴀʙᴀᴩиᴛь ʍяᴄнᴏй  буᴧьᴏн.
Т/и:ᴀ дᴀʙᴀйᴛᴇ я ʙᴀʍ ᴨᴏʍᴏᴦу ʙᴄё ᴩᴏʙнᴏ дᴇᴧᴀᴛь нᴇчᴇᴦᴏ.
Бᴀбуɯᴋᴀ:ᴏй ᴄᴨᴀᴄибᴏ дᴏᴩᴏᴦуɯᴀ, ᴀ ᴋᴀᴋ ᴛᴀʍ ᴨᴏжиʙᴀᴇᴛ ɸᴏнᴛᴀн?
Т/и:ᴏй бᴇдᴀ ᴄ ниʍ ɜᴀ ниʍ нᴇ ухᴀжиʙᴀюᴛ и ᴏн ᴨᴏᴋᴩыᴧᴄя ɜᴀᴩᴏᴄᴧью.
Сᴋᴀɜᴀᴧᴀ дᴇʙицᴀ ᴏᴨуᴄᴛиʙ ʙɜᴦᴧяд ʙ ᴨᴏᴧ ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ быᴧᴏ жᴀᴧᴋᴏ ɸᴏнᴛᴀн.
Бᴀбуɯᴋᴀ:ᴀ дᴀʙᴀй ʍы ᴋᴀᴋ-ᴛᴏ ᴄхᴏдиʍ ʙʍᴇᴄᴛᴇ дᴏ ɸᴏнᴛᴀнᴀ и ᴨᴏчиᴄᴛиʍ?
Т/и:ᴀ дᴀʙᴀйᴛᴇ.
С уᴧыбᴋᴏй ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧᴀ дᴇʙицᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇ чᴇᴦᴏ нᴀчᴀᴧᴀ ᴦᴏᴛᴏʙиᴛь бᴀбуɯᴋᴇ буᴧьᴏн.

|•#ɜᴀбудь_ʍᴇня
|•  #ЯнЧᴏнин
|•    #Jᴇᴏngin
|•     #ЧᴏнинТи
|•        #ФФ
================

Забудь меня!Место, где живут истории. Откройте их для себя