"Bir kadeh viski alabilir miyim?" "Sağ olun."Elindeki viskiyle tezgâha yaslanıp etrafı incelemeye başladı. İnsanları gözüyle tarıyordu âdeta. İşini zorlaştıracak asıl rakibini arıyordu gözleri. "Hayret." Dedi iç çekercesine. "Müzayede başlıyor!" "Haydi bakalım. "Diyip viskisini son yudumun ardından tezgâha bıraktı. Ceketini düzeltip müzayedenin asıl yapılacağı salona girdi.
En öndeki yerini almıştı. Bu müzayede şirketin itibarı ve geleceği için oldukça büyük önem arz ediyordu. Bir mücevherat şirketi için bu elmas müthiş bir prestij sağlardı. Böyle bir avın avcısı da çok olur tabi. Etraf gözleri elmas gibi parlayan kana susamış insanlarla çevriliydi resmen. Onu korkutmak için daha fazlası gerekirdi. Ne de olsa o bir Aksoy öyle değil mi?
"Herkes yerini aldıysa ta Afrikalardan gelen ender bulunan bu elmasın satışı için müzayedeyi başlatıyorum. Cömert olan kazansın! " Çekici masaya vurdu ve müzayede başladı. Önce sessiz kalmayı tercih etti Aksoy. Pahasının bu meblalardan çok daha fazla olduğunu farkındaydı. Bu teklifler bir süre böylece sürüp gitti.
"10 Milyon!"diye bir ses yükseldi orta taraflardan. "İşte şimdi başlıyoruz. 13 milyon! ""Karan Aksoy nihayet açıldı. Müzayede asıl şimdi başladı. Evet arttıran?" Yine ortalardan aynı adam savaşmaya devam ediyordu. "15 milyon!" Karan bu rakama anlamlı bir tebessümle karşılık vermişti. Derken bir anda elini havaya kaldırıp ""1 milyon DOLAR!" "Vay canına skala bir anda yükseldi ha ! Arttıran? " Kimseden ufak fısıldaşmalar dışında ses çıkmıyordu. " O halde.."
Tam çekici vuracakken salonun kapısı bir anda ardına kadar açıldı. Tüm gözler kapıya çevrilmişti. Dikkat artık kırmızı elbisesi ve tüm endamıyla içeri giren genç hanımefendideydi. Karan "Gece Tözün..." Dedi dişlerini sıkarak. " Kusura bakmayın. Nerede kalmıştık.?" "1 Milyon dolar." "1 milyon 500 bin dolar." Karan sinirle yerinden kalktı. Onun kalktığını gören Gece'nin yüzünde alaycı bir gülümseme oluştu. " O halde müzayedenin kazananı elmasın sahibi GECE TÖZÜN!"
Karan yüzünde sinirli bir ifadeyle Gece'ye doğru geliyordu. "Beni bu kadar özlediğini bilsem daha erken gelirdim. "Dedi Gece alaycı bir tonla. Karan, Gece'yi kolundan sıkıca tutup dışarı çıkardı. Tenha bir yere götürdü. "Her şeye burnunuzu sokmasanız olmuyor mu? Vaktinde gelmedin! Bunun bir sonucu olacak elbet!" "Bu benim görevim kendi kompleksleriniz yüzünde bizi kıskanmazsanız güzel olacak. Ayrıca ne yapabilirsin ki? " " Müzayede kurallarında salonda vaktinde olmak da var Gece Hanım. Her şeyi biliyorsunuz ama buna pek dikkat etmemişsiniz anlaşılan. " "Görelim bakalım ne yapabiliyorsun. HODRİ MEYDAN!" Gece, Karan'ın cevabını dahi beklemeden saçını savurarak bir hışımla uzaklaştı. Karan, Gece'nin parfümünü içine çekti ve duvara sinirini duvardan çıkardı. Şimdi babasına ne diyecekti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yana Yana
Romance"Ne yaptığını sanıyorsun sen? Her şeyi anlattım ya!" "Sus. Herkes hak ettiğini bulacak. Sen de hiçbir şey demeyeceksin, müstakbel eşim." " Neler geçiyor aklından?" "Bitince anlarsın." Peki ya şimdi ne olacak? Bir hırs uğruna oynanan bu oyun nelere s...