🎀

55 8 49
                                    

!!!!!!!!!!!!!

BU BÖLÜMDE TACİZ, TECAVÜZ GİBİ ŞEYLER VARDIR. RAHATSIZ OLANLAR BÖLÜMÜ OKUMASIN!

!!!!!!!!!!!!!






Jisung

Hyunjin ile Felix sevgili olduğundan beridir her yerde öpüşüp koklaşıyorlardı amklar. Bende onların bu halinden bıktığım için oturduğumuz çardaktan kalkıp tuvalete gittim. Tuvalette çişimi yapıp ellerimi yıkamak için tam musluğu açmıştım ki tuvaletin kapısı kırılacakmış gibi açıldı.

(ısımlerı random sectım amk takılmayın)

Jake:Ohooo.Burada kimler varmıış. Han Sürtük Jısung. Hahahahah

San:Hahahha.Tek başına ne yapıyormuş bizim sürtük burada.

Ji:Ya çek git başımdan arkadaşlarım bekliyor.

Jake:Hoop.Dur orda. Hiç bir yere gidemezsin. Seninle işimiz var daha:)

Sırıtıyordu. Kesin bir şey yapacaklar. Allahım. Nolur birileri gelsin buraya. Nolur.

Yazar(benn🎀)

Jake Jısung'un üstüne doğru yürümeye başlamıştı. Jisung ne kadar geri giderse, Jake o kadar üstüne yürüyordu. San da arkadan yaklaşıp Jısung'un kollarını arkadan tutmuştu.

Ji:BIRAK! YA BIR-

Jake:Şşşh.Sus bebeğim.

San Jisung'un ellerini iple bağlamış, yere yatırmıştı. Jake de elinde olan kumaşı dörde katlamış, Jisung'un agzını da bağlamıştı.

San yere eğilerek Jisung'a yaklaşmıştı. Jisung artık gidecek yeri olmadığından pes etmemiş, daha da direnmeye çalışmıştı. Ama başaramamıştı. 

Jake:Ahh bebeğim. Çok eğlenicez;)

San:İlk senmi benmi?

Jake:Sen başla:)

Ji:MM! HYMH! YHPMH!(hayır, yapma)

Jake:Şşh.Sakin ol sürtük.

San elini Jisung'un penisine atmış, var gücü ile sıkmıştı.

Jisung:MMH! YHM-YHMPHM!

Jake:SUS! SENİ PİS SÜRTÜK!

San:Yaa.Bağırma ama Jake, bebek üjülüür(

San bunu dedikten sonra Jisung'un gömleğini kaldırıp, meme uçlarına dokunmaya başlanmıştı. Jisung ne kadar direnmeye çalışsada başarılı olamıyordu.

San eğilip Jisung'un sağ göğüs ucunu ağzına almıştı.

Jisung:MMM! YPMH! DHM! HHHH! HYMH! MMMH!

Jisung ağlamaya başlamıştı. Tecavüz ediliyordu, ve hic kşmsenin bundan haberi yoktu.

San:Ahm, tadın harika bebeğim, ahh

Jake:Bana sıra ne zaman gelicekk?

San:Az bekle.

San Jisung'un pantolonunun düğmesini çözmüş,fermuarını açmıştı. Jisung ne kadar direnirse, San o kadar üstüne gidiyordu. Penisini iç çamaşırından çıkarmış, ağzına almıştı.

Ji:MM! YPMH! YHMHPMH! YPHMSHM! (yapma, yapma, yalvarırım)

San:Sıra sende:)

Jake eğilmiş, Jisung'un deliğine baş parmağını yaslamış, bastırmaya başlamıştı.

Jisung ağlamaktan önünü göremez hale gelmişti. Jake kendi pantalonunu indirmiş, penisini Jisung'un deliğine yaslamıştı.

Ji:HYMH! YHPMH! YHPMHSM!! (hayır, yapma, yalvarırım)

Jake penisini Jisung'un deliğine göndermiş, gel gitlere başlamıştı. San'da pantolonunu indirmiş ve Jisung'un ağzını açmıştı.

Ji:YALVARIRIM! YAPMA! NOL-MMH!

San direkt penisini Jisung'un ağzına itmişti. O da gel gitlerle Jisung'un ağzını sikmeye başlamıştı.

Jisung hem acıdan, hem de tecavüz edildiğinden hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

Bir anda kapı açıldı. İçeri Minho girdi.

☆.。.:* .。.:*☆.・✫・゜・。.‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙-: ✧ :-゜・.。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆-: ✧ :-゜・.✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・**・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿  

KENDİMDEN SOGUDUM AMK

BU NEU

AAA

😭😭😭

İnside-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin