Bölüm 11- Benim soyadım da hwang olucak

21 5 5
                                    

Yarı yıl tatiline bir gün kalması ile heyecanlanan "Stray kids" tatilde ne yapsak diye düşünüyordu (Minho hariç)

Chan:
"benim babamın busandaki oteline gitsek ya daha iyi olur"

Felix:
"Aaa evet! Hyunjin lütfen gidelim!"

Hyunjin:
"Tamam bebiş gidelim"

Changbin:
"Jeongin'le bizde geliyoruz"

Jisung:
"Minho? Bizde gidelim mi?"

Minho:
"Bilmiyorum, annemi tek bırakmak istemiyorum"

Jisung:
"Tamam boşver biz gitmeyiz"

Gün böyle bitti. Jisung Minho ile eve gitti kapıyı Minho'nun üvey kardeşi Yunmi açtı. Ondan 5 yaş küçük olmasına rağmen gayet bakımlı ve sanki Minho ondan 2-3 yaş büyükmüş gibi konuştu.

Yunmi:
"Hoşgeldin... Yemek söyledim yer misiniz?"

Minho:
"Hayır ye sen, biz yukardayız bişey olursa söyle"

Yunmi Minho'nun kulağına eğilip konuştu

Yunmi:
"Öhm işler dışında herşeyi yapın sonra babam beni azarlar falan"

Minho:
"Tamam tamam yapmayız bişeyler, hadi sen ye yemeğini"

Minho jisung'u kolundan tutup yukarı çıkardı, ilk önce film izlediler sonra jisung eve gitti. Minho odayı toplayıp aşağı indi, Yunmi koltukta uyuyakalmıştı belliydi. Minho sadece üstünü örtmek istedi ama bugün annesi ve Yunmi'nin babası sarhoş olup gelme ihtimalleri vardı. Kıyamadı küçük kardeşine, ellerinin birini diz kapaklarının altından geçirip diğer elini de sırtına koyup kucağına aldı. Odasına girip yatağına yatırdı, üstünü örtüp odadan çıktı. O an fark etti Yunmi'yi kardeşi olarak sahiplenmişti.

Minho'da odasına gitti çantasına defterlerini koyup yatağına yattı. Jisung'a iyi geceler mesajı yazıp yattı ama tek bişeyi unuttu üvey babasının eski karısını alkol içtiği için öldürdüğüydü adam zengindi hapse girmemişti gecenin bi saatinde uyandı. Aklına gelen şey ile yataktan fırladı annesinin odasına gitti, neyse ki bişey olmamıştı annesi ve üvey babası birbirlerine sarılarak uyuyorlardı. Odasına giderek tekrar yattı uyumadan önce şunu düşündü "tatile gitse miydim? " cevap? Soru? Derken uyuyakaldı. Sabah uyandığında okula gidemeyecek kadar hasta hissettiğini fark etti gece ne olmuştu ki? Hiç bişey olmamıştı yada olduysa hatırlamıyordu. Yatağa yattığında tekrar uykuya dalmamak için kendini zor tuttu ama... Yapamadı kendini uykunun kollarına bıraktı.

Chan'dan

Jisung sabahtan beri Minho'ya ulaşmaya çalışıyordu saat 11  gibi telefon çaldı arayan Minho'ydu hemen telefona sarıldı

Jisung:
"Tanrım Minho sabahtan beri nerdesin?! Kendimi kemireceğim şimdi!"

Jisung'un aksine telefonu sakin bir ses açtı

Yunmi:
"Şey hyung, ben Minho'nun kardeşi Yunmi. Telefonun sesini duyunca arayayım dedim de. Abim biraz hasta gibi annem başında haberin olsun jisung hyung"

Jisung:
"Adımı nerden biliyorsun? "

Yunmi:
"Kayıtlı da Lee Jisung diye oradan hyung, şimdi kapatıyorum abim sonra seninle konuşur hyung"

Jisung:
"Tamam Yunmi sağol aradığın için"

Diyip kapatmıştı yüzünde büyük bi gülümseme vardı hyunjin dayanamayıp sordu

Hyunjin:
"Neye gülüyon lan sen? Telefonu kapattığından beri"

Jisung:
"Minho beni Lee jisung diye kaydetmiş..."

Hyunjin:
"Ama adın han jisung"

Changbin:
"Evlenince minho'nun soyadı ile Lee Jisung olur ya hyunjin"

Hyunjin:
"Hee şimdi anladım! Çok romantik!"

Felix:
"Benim soyadımda hwang olucak"

Hyunjin:
"Yaa yerim seni!"

Devam edicek

441 kelime yeter ayol bu aralar chanmini yazmak istiyorum!

Devote your heart to me jisung! (kalbini bana ada jisung!) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin