Ayy durun
Stray Kids'in yeni çıkan şarkısını dinlediniz mii
Çok guzeldiii
Özellikle Hyunlix moment vardı
Neyse
Boş yaptım yine
Hikayeye!!▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Changbin'den
Onunla buluşacağım için çok heyecanlıydım. Onu ilk defa gerçek hayatımda canlı canlı, kendi gözlerimle göreceğim 😃 Hemen hazırlanmaya koyuldum. Pembe bir takım mı yoksa, siyah bir takım mı giysem?
Pembe takım =
Siyah takım =Ben Pembe takımı seçtim. Nedense daha sempatik geldi bana. Hemen o Pembe takımı üstüme geçirdim ve Jeongin'i beklemeye koyuldum. Ne o?! Yoksa heyecanlanıyor muyum?!
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Jeongin'den
"Hey Changbin! Atla."
"Geliyorum erkek güzeliii"
"Erkek güzeli ne be dweshsujiskej"
"Yani şöyle demek istedim;" çok tatlış anlatıyordu Changbin. "Sen kadın değilsin, erkeksin. Ama çok da güzelsi-" onun cümlesini tamamlamasına izin vermeyerek Changbin'in dudağını öptüm. O da bir süre boyunca şok yaşasa da sonra o da karşılık vermeye başladı. Ne o?! Yoksa Changbin saçımı mı okşuyordu? Ben de ona karşılık olarak, onun saçlarını karıştırdım. Ona bu kadar kısa sürede nasıl bağlandım... Anlayamıyorum çocuklar. Aklım almıyor.
Onun dudaklarını emiyordum. O ise kısa süre sonra nefessiz kalıp ayrılmıştı. Daha doğrusu ikimiz de nefessiz kalıp ayrılmak zorunda kalmıştık.
"Ben," dedi Changbin. "Ben ilk defa birini öpüyorum. Eğer kötü bir performans verdiysem özür dilerim. Bir sonrakine daha iyi bir performans vereceğim. Söz veriyorum!" Dedi saçımı kulaklarımın arkasına atarak.
"Sorun değil, gayet iyiydin Changbin. Sonuçta biz sadece normal bir arkadasız değil mi Changbin? Öyle değil mi?"
"Arkadaslar öpüşmez Jeongin :)"
"Ah, o zaman arkadaş değil de: sevgili- ay yok pardonn. Flört değil mi Changbin?" Dedim heyecanla. "Bu arada Changbin, Pembe sana çok yakısmıs. Gerçi sana her şey yakışır."
Stray Kids "Lose My Breath (Feat. Charlie Puth)" M/V / JYP Entertainment
https://www.youtube.com/watch?v=SQ1yPMTIwCUYazar not: Yeni çıkan Stray Kids şarkısını izlemeyi unutmayın dostlarım! Hadi, bölüme dönelim...
Arabaya odaklanıp tekrar sürmeye hareketlendim. Changbin yolun yarısına geldiğimizde elimi tuttu. Kırmızı ışıktayken ona uzun süre baktım. Ona doyum olmuyordu. Changbin'e...
Yeşil ışık yanmıştı ve ben de GYM salonuna doğru yol aldım. Ben arabayı sürerken aynı zamanda, Changbin bana kasları hakkında bilgi vermeye devam etti.
"Jeongin, biliyorsun kaslar öyle 1-2 haftada yapılmıyor."
"Hm hm." Diye karşılık verdim, aynı zamanda yola odaklandığım için çok fazla detaylı cevaplar veremiyordum. Ne olur ne olmaz tedbiri elden bırakmayalım.
Biliyorum kısa oldu
Diğer bölüm uzun olcakk 💩👿
Neyseler
Bugün toplam 3 bolum attım
Elim kirildi 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nxde Atsana / Jeongbin Mini Dizi
Fanfiction"Gün bitmedi güzelim, gece de gelebilirsin." Angst değildir!!