Gayet sakin bir gün olduğu için iş arkadaşlarımla birlikte kafede güzelce bir kahvaltı yapıyorduk.
"Ya afet üstündeki kıyafetleri nereden aldın ? Acayip beğendim." dedi deniz.
"Ay evet bende sorucam sorucam unutuyorum." dedi bu sefer de Didem.
"Instagram da bir butikten almıştım. Hemen atayım linkini isterseniz ?" dedim telefonumu elime alırken.
"Ay çok iyi olurr." dedi deniz. Gülümseyerek ikisine de linki attım.
"Of çok iyi oldu böyle. Hafta da bir yapsak mı Burhan Bey ?" dedi Kubilay.
"Olur tabi oğlum. Yaparız." dedi Burhan Bey.
Herkes kendi arasında konuşmaya başlarken telefonuma gelen bildirimleri kontrol ettim.
"Çok güzel olmuşsun bugün." dedi kulağımın dibinden Burhan Bey.
Şaşkınlıkla kafamı kaldırdım.
"Sağolun." dedim gülümseyerek. O da bana gülümsedi.
Kafamı kaldırıp denize baktığımda şaşkınlıkla kapıya baktığını gördüm.
"Deniz iyi misin ?" dediğimde herkes denize baktı.
"Ben hayal mi görüyorum ? Yoksa Semih Kılıçsoy gerçekten arabasından inip buraya mı geliyor ?" dediğinde içtiğim çay boğazım da kaldı.
"Hassiktir harbiden !" dedi Kubilay.
Kafamı çevirip kapıya baktığımda tüm karizması ile beyaz Porsche'den inmiş buraya doğru gelen bir adet Semih duruyordu.
"Merhaba Semih bey hoşgeldiniz." dedi hemen Burhan Bey.
"Kolay gelsin. Kusura bakmayın bölüyorum." dedi kibar bir ses ile.
Herkesin ayağa kalktığını bir tek kendimin oturduğunu fark edince ayağa kalktım. Semih ile anında göz göze geldik. Ona bakmamak için masanın üzerindeki telefonumu aldım.
"Ben dün bilekliğimi düşürmüşüm. En son buraya geldiğimde bileğimdeydi. Belki görmüşsünüzdür diye geldim."
Burhan Bey dönerek bize baktı.
"Çocuklar göreniniz var mı ?" dedi Burhan Bey
"Dün buraları temizlemedik. Belki oradadır hâlâ." dedi Didem.
"Tamam o zaman Afet ilgilensin Semih bey ile." dedi Deniz.
Konu bir anda bana gelince kafamı kaldırarak Deniz'e baktım.
"Afet ?" dedi Semih anlamayarak.
"Aa evet dün sizinle ilgilenen arkadaş. O ilgilensin." dedi bu sefer de Kubilay.
"Aslında biz de ilgilenebilirdik ?" dedi Burhan Bey bana bakarak.
"Yani doğru söylüyorlar aslında.Afet Hanım'ın ilgilenmesi daha iyi olur." dedi Semih.
Afet Hanım mı ?
"Peki o zaman." dedi Burhan Bey.
"Buyurun." Semih'in bu kibarlığı beni öldürecek cinstendi.
Önden ben arkadan o geliyordu. Ben ona bakmadan masanın altına bakınmaya başladım.
"Nasılsın ?" dedi Semih. Başımı kaldırarak ona baktım. Tepeden bana bakıyordu.
"İyiyim siz ?" dedim ve aramaya devam ettim. Semih de eğilip bakmaya başladı.
"Bende iyiyim." dedi ve bitirdi. Bitirmeyip ne yapacaktı ?
Neredeyse 5 dakikaya yakın her yeri aramıştık. Ama hiçbir yerde yoktu.
"Kusura bakma seni de yordum. Ama çok değerliydi benim için." dedi.
"Estağfurullah olur mu öyle şey ?"
"Ya ben senden telefon numaranı rica etsem ?" dediğinde kaşlarımı kaldırdım. O da yanlış anlaşılmış gibi hemen düzeltti.
"Yani öyle değil. Bulursan falan beni ararsın gelirim hemen diye." dedi.
"Peki..olur." dedim. Bence bileklik bahaneydi. Belli ki bazı Arizona kertenkelelerin yaptığını yapmaya çalışıyordu.
Telefon numaramı aldıktan sonra herkese kolay gelsin diyerek kafeden çıkmıştı.
"Bu kesin senden hoşlanıyor Afet !" dedi deniz heyecanla.
"Ne alaka ya ?" dedim garip garip bakarken.
"Çok alaka cicim. Ay siz sevgili olursanız arkadaşlarından birinide biz-"
"Ay yeter ! Didem, deniz yok öyle hoşlanma falan." dedim ve içeriye geçtim. Koltukta otururken telefonuma bildirim gelince cebimden onu çıkardım.
0538 *** ** ** : kaydedersin :))
------
Semih'in profil fotoğrafı
Afet'in profil fotoğrafı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Judas | ꜱᴇᴍɪ̇ʜ ᴋıʟıçꜱᴏʏ
Fanfiction𝗞𝗮𝗳𝗲𝗱𝗲 𝗶𝗵𝘁𝗶𝘆𝗮ç𝗹𝗮𝗿ı𝗻ı 𝗸𝗮𝗿şı𝗹𝗮𝗺𝗮𝗸 𝗶ç𝗶𝗻 ç𝗮𝗹ış𝗮𝗻 𝘀𝗼𝗻 𝘀ı𝗻ı𝗳 öğ𝗿𝗲𝗻𝗰𝗶𝘀𝗶 𝗔𝗳𝗲𝘁,𝗸𝗮𝗳𝗲𝘆𝗲 𝗴𝗲𝗹𝗲𝗻 𝗳𝘂𝘁𝗯𝗼𝗹𝗰𝘂 𝗦𝗲𝗺𝗶𝗵 𝗶𝗹𝗲 𝗸𝗮𝗿şı𝗹𝗮şı𝗿.