Taehyung'tan:
Sonunda beklediğim o gün gelmişti fakat sanırım fazla heyacan yapmıştım. Şimdi düşünüyorum da ben neden daha önce jungkook'a açılmadım diye. Aslında ben cidden her şeyi yeni anlıyordum. Ben zaten jungkook'tan hoşlanıyordum. Fakat beni sevmesine ihtimal vermiyordum. Ya da aşka inanamıyordum.Nasıl söylesem söylendiği gibi ciddi ilişki insani değildim. Flörtöz bir kişiliğim vardı. Ama her zaman biliyordum hiç kimse onun gibi hissettirmiyordu işte. Beni ezbere bilmesi, onunla mesajlaşmam, bana attığı sesli mesajlar, hatta bazen attığı komkik fotoğrafları farklıydı işte. Jungkook benim için tamam farklıydı.
Ne kader ondan hoşlanmadığımı sansamda aslında köpek gibi ona aşıktım. Son zamanlarımızdaki temaslarımızdan anlamıştım bunu. Onunla değil öpüşmek, göz göze gelmemiz bile beni heyecanlandırıyordu. Sanki bulutların üstündeymişim gibi. Ama daha sonra temaslarımız yüzünden anlamıştım ona nasıl deli olduğumu.
O kocaman bambi gözleri, güzel ince dudakları, kıvırcık saçları, yüzündeki ufak yara izi, geniş omuzları, dövmeleri, karın kaşları, dolgun kaçları, ince beli, piercingleri her şeyi, bir sözle muhteşemdi. Jeon Jungkook sanat eseriydi. Hala aklıma gelince gülmeden edemiyordum. Sadece varlığı bile bana yeterdi. Sadece adı bile gözümün parılmasına yetiyordu.
Bana ne yaptı bilmiyorum ama ben Kim Taehyung her konuştuğu flörtlerini 2.3 günde şutlayan biri olarak, apaçık bir şekilde söylüyorum ki, hepisini jungkook için sıralamışımdır. Neden daha önce anlamadım ki onu sevdiğimi? Aslında anlamıştımda her kese siktiri çeken kişiliği olduğu için geri çekilmiştim.
Şu an heyecandan ölüyordum. Dün gece yaşadıklarımız. Tanrım bana bir fenalık geliyor. Kucağımda sürtünmesi, beni öpüşü, beni deli gibi kıskanması, emirvaki davranışları, benimle olan göz teması, adımı delicesine inlemesi... Cidden Jeon Jungkook bana fazlaydı. Kalbime iyi gelmiyordu bile.
Peki aklımda bazı sorular vardı gerçi. Beni seviyor mu? Peki neden bogum ile aramızı yapmaya çalışıyor? Neden arzu dolu gözlerle bana bakıyor? Neden benle sevişmek raddesine kadar geldi, hemde arzulu bir şekilde. Beni sevdiğini biliyordum. Hiç kimse hiç kimseye öyle bakmazdı zaten. Fakat son 2.3 haftadır bana soğuktu. Tabi dünü ve geçen günü saymasak:)
Kalbim ağzımda atıyordu gerçekten. Hızlıca arabama binip, okulun yolunu tutmuştum. Ne diyecektim ona? 'Jungkook seni çok seviyorum, benimle çıkarmısın?' Tanrım bu neydi böyle? Robot falan mıyım? Başka bir şeyler bulmam lazımdı. 5 dakikadır aralıksız kendi kendime prova yapıyordum.
Daha sonra çiçekçi görünce hemen arabamı kenara çekmiş ve jungkook'un en sevdiği çiçeklerden almıştım. En sevdiği çiçek kaplan çiçeğiydi. Dövmesi bile kolunda vardı zaten. Yüzük almıştım zaten, fakat çiçeği nedense almak istemiştim. Çok klişe oldu biliyorum ama ben böyle seviyorum yani. Ne yapa bilirdim ki? Acaba beğenirmiydi ki?
Bizimkilerin gazıyla yola çıkıyordum. Tabi öz istediğimdi zaten. Fakat 1 yıldır cesaret edemediğim şeyi bu gun yapıyordum. Okula varınca arabamı park edip, hemen arabadan indim. Acaba neredeydi? Kantinde oturmuş muzlu süt mü içiyordu? Ya da basket mi oynuyordu tek başına? Hansgisi cidden kestiremiyordum? İlk nereye gitmeliyim?
Ben böyle düşünürken, bahçede gördüğüm manzarayla yıkılmıştım. Gözlerime inanamıyordum o an. Gördüğüm manzara gerçekmiydi? Ben rüyada falan değildim dimi? Tanrım nasıl olurdu bu? Eunwoo ile jungkook tam karşımda öpüşüyordular. Jungkook'un tepkisini göremiyordum. Eunwoo öyle sarmıştı ki yanaklarını.
Gözümden bir yaş akarken farkettim o an her şeyi. Gerçekti. Rüyada falan değildim. Dün kucağımda kıvranan adam bu gün bir başkasının kollarındaydı. Elimdeki çiçek yerle bir olurken. Hemen arkamı döndüm ve arabama binip hızlıca kayboldum oradan. Görmek istemiyordum o manzaranı bir daha. Değil manzara jungkook'un yüzünü bile görmek istemiyordum.
Yanılmıştım işte. Jungkook beni hiç sevmemişti. Benim tanıdığım jungkook böyle değildi. Nasıl bunu yapardı? Kafam almıyordu. Ben her şeyi dalgaya vuran ben şu an ağlıyordum. Telefonum çalınca hemen arayan kişinin kim olduğuna baktım. Jungkook'tu. Sanırım beni görmüştü. Telefonu açıp ne diyecektim ki? Telefonum mesaj yağmuruna tutulurken ondan gelen mesajlara baktım.
__________________________________
Jungkook:
taehyung bak sana yemin ediyorum ben öpmedim
görüldübahçede seni bekliyordum tamam mı sarılmak için
iletilemedigözümü iki eliyle kapattı sen sandım Taehyung
iledilemedisonra öptü beni yine sen sandım
iletilemediama sonra senin dudakların olmadığını anladığım zaman geri çekildim taehyung
iletilemedisana yemin ederim en son gördüğüm şey arkanı dönüp arabana gitmendi
iletilemedişok oldum ne yapacağımı bilemedim nolur yapma böyle
iletilemedisikeyim böyle işi
iletilemedi_______________________________
ah be taehyung...
YOU ARE READING
we were impossible/ taekook
FanfictionJeon Jungkook 1 yıldır aşık olduğu Kim Taehyung'la çocukluk arkadaşının arasını yapmıştı..